برگزاری نشست مسوولین بندرگز در میدان و چند خبر دیگر گلستان


برگزاری نشست مسوولین بندرگز در میدان و چند خبر دیگر گلستان

گرگان - ایرنا - برگزاری نشست فرماندار با شهردار و اعضای شورای اسلامی بندرگز در میدان این شهر، تحصیل 20 هزار دانشجو در مراکز آموزشی گرگان، برخورداری سه هزار و 296 شهروند سیلزده آق‌قلایی از تسهیلات و کمک بلاعوض دولت و کاهش ثبت ولادت در استان از جمله خبرهای امروز دوشنبه گلستان است.

حسین احمدی فرماندار بندرگز در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرگز در محل میدان ورودی این شهر: تعیین تکلیف و تکمیل پروژه میدان ورودی بندرگز خواسته بحق و مطالبه جدی مردم است و عملیات اجرایی این پروژه باید در اسرع وقت آغاز شود.

**

فرماندار گرگان گفت : با شروع سال تحصیلی جدید، حدود ۳۰ هزار دانشجوی دختر و پسر فعالیت خود برای علم آموزی را در ۲۰ مرکز آموزش عالی گرگان آغاز می کنند.

**

دولو مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: تعداد ولادت های ثبت شده در ۵ ماهه اول امسال گلستان نسبت به مدت مشابه سال قبل در مقایسه با کشور ۱۳.۶ درصد کمتر شد.

**

بهجت تربتی نژاد مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت : در سال تحصیلی جدید حدود ۹۰ هزار دانش آموز گرگانی در ۳۰۰ مدرسه به کلاس درس می روند که از این تعداد هفت هزار و ۷۳۴ نفر در پایه اول ابتدایی هستند.

**

فرماندار آق قلا گفت: تاکنون سه هزار و ۲۹۶ متقاضی سیل زده این شهرستان از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت برخوردار شدند.

**

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان: از ۵۸ معدن استان ۳۳ معدن فعال و یک معدن نیز در حال آماده سازی و تجهیز برای راه اندازی است.

طلوعیان بیان کرد: معادن استان با فعالیت در زمینه ذغال‌سنگ، سنگ لاشه و آهکی، صدف کوهی، ید، سیلیس، آلوویوم و سنگ نسوز، یک هزار و ۴۵۰ فرصت شغلی ایجاد کرده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست مردم، مجلس را تکمیل کنند