اقامتگاه بوم گردی انارباغ بهشهر


اقامتگاه بوم گردی انار باغ در خیابان ولایت روستای التپه ( علی تپه )، شهرستان بهشهر، استان مازندران قرار دارد. روستای التپه از توابع بخش مرکزی بهشهر و جزو دهستان کوهستان می باشد و در یک کیلومتری شرق بهشهر و حاشیه جنوبی بزرگراه بهشهر- گرگان قرار دارد.خانه بومی انار باغ دارای 2 اتاق خواب، یک […] نوشته اقامتگاه بوم گردی انارباغ بهشهر اولین بار در...

اقامتگاه بوم گردی انار باغ در خیابان ولایت روستای التپه ( علی تپه )، شهرستان بهشهر، استان مازندران قرار دارد. روستای التپه از توابع بخش مرکزی بهشهر و جزو دهستان کوهستان می باشد و در یک کیلومتری شرق بهشهر و حاشیه جنوبی بزرگراه بهشهر- گرگان قرار دارد.خانه بومی انار باغ دارای ۲ اتاق خواب، یک تخت دو نفره دبل، آشپزخانه با تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز آشپزی، توالت ایرانی و فرنگی و حمام می باشد که در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۱۰ گردشگر را دارد.حیاط دلباز و سرسبز این خانه قدیمی با وجود درختان و حوض آبی رنگی که گوشه های آن با گلدان های بسیار زیبا تزیین شده فضای روح نوازی را پدید آورده، علاوه بر تراس چند عدد صندلی و میز چوبی در گوشه ای از حیاط تعبیه شده که فضای مناسبی برای صرف صبحانه، لذت بردن از آب و هوای مطبوع آن منطقه، دورهمی و شب نشینی می باشد. اقامتگاه بوم گردی انار باغ مقصد خوبی برای گذراندن تعطیلات، ثبت خاطرات شیرین و تجربه یک زندگی روستایی به دور از تکنولوژی و هیاهوی زندگی شهری می باشد.

از سایر امکانات و خدماتی که این اقامتگاه برای رفاه مسافران در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، وسایل گرمایشی نظیر پتو و تشک، راهنمای محلی، تلویزیون، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی بخاری گازی، کولر گازی و پنکه رومیزی و …. اشاره کرد.
لازم به ذکر است چنانچه مسافران عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند از انواع غذاهای محلی و سنتی این منطقه سفارش دهند و میل نمایند.

روستای التپه به علت دارا بودن آثار طبیعی و تاریخی فراوان در نزدیکی خود، همواره میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی در تمام ایام سال به ویژه فصل بهار و عید نوروز می باشد. غار تاریخی التپه، باغ چشمه عمارت، منطقه تفریحی و گردشگری عباس آباد ( دریاچه بسیار زیبای عباس آباد که در میان جنگل است)، شبه جزیره میانکاله، آبشار سنگ نو، قلعه تاریخی پلنگان، سایت موزه گوهرتپه ( یادگاری از انسان های اولیه )، آبشار سنگ نو و …. از مهمترین جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد.
اقامت برای کودکان کمتر از ۶ سال رایگان می باشد.

اقامتگاه بوم گردی انارباغ بهشهر

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا مرکز شهر بهشهر : ۸.۸ کیلومتر ( ۱۱ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی ساری : ۴۴.۶ کیلومتر ( ۳۸ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن بهشهر : ۸.۶ کیلومتر ( ۱۰ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری بهشهر : ۸.۹ کیلومتر ( ۱۴ دقیقه )
فاصله تا غار التپه ( علی تپه ) : ۲.۴ کیلومتر ( ۴ دقیقه )
فاصله تا دریاچه عباس آباد : ۴.۵ کیلومتر ( ۹ دقیقه )
فاصله تا باغ چشمه عمارت : ۵.۸ کیلومتر ( ۱۱ دقیقه )
فاصله تا شبه جزیره میانکاله : ۱۳.۶ کیلومتر ( ۱۴ دقیقه )
فاصله تا دریای آرام گلوگاه : ۲۸.۱ کیلومتر ( ۲۴ دقیقه )
فاصله تا بند امیرآباد ( دریا ) : ۴۴.۳ کیلومتر ( ۴۲ دقیقه )
فاصله تا قبرستان تاریخی سفید چاه : ۶۰.۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۷ دقیقه )
فاصله تا آبشار سمبی : ۴۰ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۴ دقیقه )
آدرس: استان مازندران ، شهر بهشهر ، روستای التپه، خیابان ولایت

اقامتگاه بوم گردی انارباغ بهشهر
اقامتگاه بوم گردی انارباغ بهشهر
اقامتگاه بوم گردی انارباغ بهشهر
اقامتگاه بوم گردی انارباغ بهشهر
اقامتگاه بوم گردی انارباغ بهشهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟