آرش رضاوند: اگر بگویم استرس دربی را ندارم، دروغ گفته‌ام


آرش رضاوند: اگر بگویم استرس دربی را ندارم، دروغ گفته‌ام

استقلال در فصل نوزدهم لیگ برتر بازیکنان زیادی به جمع خود اضافه کرد که یکی از آنها آرش رضاوند است. او در پست ‌هافبک هجومی برای تیم‌های نفت تهران و سایپا بازی کرد و در فصل جاری با قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست و در هفته سوم مقابل نفت مسجدسلیمان برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت.

آرش رضاوند در آستانه دربی ۹۰ درخصوص شرایط استقلال به «ایران» گفت: «شرایط تیم ما از نظر روحی نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است. متأسفانه در ۳ بازی قبلی نتیجه خوبی نگرفتیم و فکر می‌کنم بدشانسی و اشتباهات داوری به تیم ما لطمه زد. هم‌قسم شدیم تا دربی را با پیروزی تمام کنیم و در بازی‌های پیش رو بهترین نتایج را بگیریم. از ۳ بازی گذشته تنها ۲ امتیاز گرفته‌ایم و می‌خواهیم از بازی با دربی استارت پیروزی‌هایمان را بزنیم و به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر شویم.»

او ادامه داد: «از نوجوانی رؤیای حضور در دربی را داشتم. خیلی از فوتبالیست‌ها دوست دارند این بازی مهم را تجربه کنند. دربی با بازی‌های دیگر کاملاً متفاوت است و یک بازی خاص است. ما برای برد به زمین می‌رویم و به پیروزی در این دیدار خیلی امیدواریم. دربی برای بازیکنان حکم مرگ و زندگی را دارد و این بازی از نظر رسانه‌ای نه تنها در قاره آسیا بلکه در جهان هم بازتاب‌های زیادی دارد. هیجان بازی در دربی را دارم و اگر بگویم که استرس ندارم، دروغ گفته‌ام. هر چه به بازی نزدیک‌تر می‌شویم، فشار بیشتری به بازیکنان دو تیم وارد می‌شود.»

هافبک هجومی آبی‌ها گفت: «با حضور در استقلال دنیای متفاوتی را تجربه می‌کنم. شرایط این تیم با تیم‌هایی که من در آنها بازی کردم کاملاً متفاوت است. من در تیم‌های نفت تهران و سایپا بازی کردم و این دو تیم هواداران زیادی نداشتند به این دلیل هیچ فشاری به بازیکن وارد نمی‌شود در حالی که در استقلال همه توقع دارند که در تمامی بازی‌ها بهترین باشیم و از این نظر فشار بیشتری را باید تحمل کنم.

البته این موضوع لذت زیادی دارد و از نظر من جذاب است.» رضاوند در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکردت در استقلال رضایت داری؟ افزود: «من در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان عملکرد خوبی داشتم و در کل تیم ما خیلی خوب بازی کرد اما متأسفانه نتیجه نگرفت. تاکنون ۳ هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته و برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم و به نظرم تا ۲ هفته دیگر استقلال متحول خواهد شد. هواداران استقلال باید صبور باشند. استراماچونی مربی بزرگی است و ما تمرینات متنوعی برگزار می‌کنیم. او تازه به تیم آمده و علاوه بر این بازیکنان جدید زیادی جذب استقلال شده‌اند.»

محمد محمدی سدهی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها