پنج کلاس درس تربیت بدنی در البرز راه اندازی شد


پنج کلاس درس تربیت بدنی در البرز راه اندازی شد

کرج - ایرنا- به مناسبت آغاز سال تحصیلی در آیینی پنج کلاس درس تربیت بدنی و ورزش مجهز به وسایل تخصصی ویژه دانش آموزان دوره اول ابتدایی در نواحی چهارگانه کرج و ساوجبلاغ راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز روز یکشنبه در آیین راه اندازی این کلاس ها افزود: توسعه مهارت های پایه و بنیادین و سواد حرکتی ورزشی شامل آشنایی با نحوه صحیح راه رفتن، انواع دویدن ، ضربه زدن ، دریافت کردن وگرفتن ، پرتاب کردن ، پریدن ،تغییر جهت و جاخالی دادن ها، لی لی کردن، خزیدن می شود.

فرشید علیزاده خاطرنشان کرد: برای رشدو تکامل کودکان، نیاز به برنامه ریزی اصولی و همکاری همه جانبه خانواده، مدرسه و حمایت مسوولان دارد که در این راستا دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه و تخصصی دارد.

وی بیان داشت: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به منظور کمک به تجهیز این گونه کلاس های درس تربیت بدنی ورزشی، از این حرکت ارزنده در استان البرز حمایت کرد.

وی تصریح کرد: مهارت های حرکتی پایه و بنیادین مهارت هایی هستند که در زندگی روزمره به کار می روند.

علیزاده اضافه کرد: انسان برای حفظ و بقای خود به این مهارت ها نیاز دارد.

این مسوول یادآورشد: توسعه دادن این مهارت های پایه تاثیر به سزایی در اجرای موفقیت آمیز مهارت های حرکتی پیجیده ورزشی دارد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید