بیش از سه هزار ماموریت امدادی در البرز انجام شد


بیش از سه هزار ماموریت امدادی در البرز انجام شد

کرج - ایرنا - مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز در هفته گذشته سه هزارو222 ماموریت برای انتقال مصدومان ترافیکی و غیرترافیکی و بیماران بدحال انجام داد.

دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی البرز عصر یکشنبه به ایرنا گفت: در این مدت ، پرستاران واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به ۹ هزار و ۸۰۵ مورد تماس تلفنی پاسخگو بودند.

در همین مدت تکنسینهای پرتلاش اورژانس برای انجام سه هزار و۲۲۲ ماموریت اعزام شدند.
در جریان انجام این تعداد ماموریت ، ۴۳۵ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۷۸۶ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیرترافیکی صورت گرفت.
تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ البرز بیش از یک هزار ۲۶۷ نفر بود و یک هزارو ۲۴۶ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
در هفته ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با اعزام به پنج ماموریت ، هفت مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات درمانی ویژه حفظ حیات به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد .
به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس در ۲۶ شهریور ، روز جمعه ۲۹ شهریور ماه ،نیروهای پرتلاش اورژانس با برپایی میز خدمت و استقرار ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۷ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس در مصلی های نماز جمعه استان البرز ، به کنترل فشار خون نمازگزاران پرداختند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...