راهیابی نماینده هرمزگان به مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال ساحلی امیدهای کشور


راهیابی نماینده هرمزگان به مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال ساحلی امیدهای کشور

بندرعباس- ایرنا- دبیر هیات فوتبال هرمزگان از راهیابی تیم طوفان طاهروئیه سیریک به عنوان نماینده استان به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ فوتبال ساحلی امیدهای کشور خبر داد.

قاسم رنجبریان سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هرمزگان در این دوره از رقابتهای لیگ فوتبال ساحلی امیدهای کشور دو نماینده شامل طوفان طاهروئیه سیریک و شهرداری بندرعباس دارد.

وی افزود: طوفان طاهروئیه سیریک در گروه اول و شهرداری بندرعباس در گروه دوم این مسابقات است که در پایان این رقابتها تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی لیگ فوتبال ساحلی امیدهای کشور صعود می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم طوفان طاهروئیه سیریک در گروه الف با تیم‌های شهریار ساری (میزبان)، مقاومت شهید نوروزی چلیچه، شاهین خزر رودسر و دریا نوردان بوشهر همگروه بود.

رنجبریان بیان داشت: تیم طوفان طاهروئیه در روز پایایی مرحله دوم این رقابتها در برابر شهریار ساری با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی رسید .

وی تصریح کرد: نماینده هرمزگان با پیروزی در این رقابتها مجموع امتیازش به شش رسید و بعد از شاهین خزر رودسر به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

رنجبریان گفت: شهرداری بندرعباس دیگر نماینده هرمزگان در این رقابتها است که در گروه دوم با تیم های ایفا اردکان، پارس جنوبی بوشهر و دهیاری ملاباشی یزد هم گروه است.

دبیر هیات فوتبال هرمزگان خاطرنشان کرد: رقابتهای گروه دوم از جمعه پنجم مهرماه به میزبانی ایفا اردکان آغاز می شود.

۷۱۹۸/۶۰۴۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم/ بازگشایی نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی دربندرعباس