ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمنان در عصر حاضر مهمترین وظیفه ماست


ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمنان در عصر حاضر مهمترین وظیفه ماست

گروه فرهنگی- معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ایستادگی در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان در عصر حاضر مهم‌ترین وظیفه و رسالت ما است.

ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمنان در عصر حاضر مهمترین وظیفه ماستبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالحاکم معصومی، معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز، دوم مهرماه در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل، اظهار کرد: جوانان باید اهداف مکتب عاشورا را سرمشق زندگی خود قرار دهند و با تمام توان خود در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.
وی بیان کرد: ایستادگی در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان در عصر حاضر مهم‌ترین وظیفه و رسالت ما است و در این زمینه باید با تمام توان و تلاش خود این مهم را به تحقق برسانیم و با بهره گیری از مکتب عاشورا و دفاع مقدس راه شهدای والامقام را با جان و دل ادامه دهیم که این مهم باید به این شکل باشد.
معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: کسانی که در راه کشور و اسلام خدمت کنند اجر و قربی بزرگ در انتظار و پیش روی آنها بوده و این حقیقتی است که انکارناپذیر است و هیچ گاه نباید ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را فراموش کرد.
معصومی تصریح کرد: ما جوانانی داشته‌ایم که در هشت سال دفاع مقدس تمام وابستگی‌های خود را کنار گذاشتند و با اخلاص و ایمان قوی راه رسیدن به سعادت اخروی را پیمودند و شهادت را برای رسیدن به زندگی اخروی انتخاب کردند که باید راه شهدا تا ابد ماندگار باشد.
وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس بستر و فرصت ارزشمندی است تا بار دیگر اهداف و آرمان‌های مقدس شهدای والامقام را مرور کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام راه رسیدن به سعادت و موفقیت را بپیماییم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی