توزیع 140 بسته آموزشی توسط آستان قدس رضوی در میاندوآب


توزیع 140 بسته آموزشی توسط آستان قدس رضوی در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- مسوول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در میاندوآب گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید 140 بسته اقلام مورد نیاز آموزشی در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

حمیدرضا قنبری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته‌ها شامل ۶۰ عدد کیف همراه با لوازم‌التحریر، ۵۰ عدد البسه دانش‌آموزی و ۳۰ جفت کفش است که توسط خیران آستان قدس رضوی در این شهرستان تهیه و در میان دانش‌آموزان محروم و خانواده‌های نیازمند، توزیع شد.
وی ارزش ریالی هر بسته را یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: این اقدام به مناسبت بازگشایی مدارس و در راستای حمایت از محرومان و مستضعفان توسط آستان قدس رضوی و با همکاری خیران نیک‌اندیش انجام گرفته است.
وی بیان کرد: این اقلام در میان دانش‌آموزان محروم و خانواده‌های نیازمندی که از قبل در سطح این شهرستان شناسایی شده‌ بودند، توزیع شد.
وی با اشاره به برخی اقدامات دفتر کانون خادم‌یاری آستان قدس رضوی در میاندوآب، گفت: توزیع بسته‌های غذایی شامل مرغ، برنج و روغن بین مستمندان و نیازمندان این شهرستان از دیگر اقدامات این کانون است.
«قنبری» با بیان اینکه هدف از توزیع این بسته‌های غذایی، کمک به معیشت خانوارهای نیازمند و کاهش هزینه‌های آنان است، گفت: همچنین یک اتوبوس از جامعه معلولان ذهنی این شهرستان نیز توسط خیران به زیارت ثامن‌الحجج (ع) در مشهد اعزام شدند.
مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب افزود: این دفتر در میاندوآب از همه خواهران و برادران مومن و علاقه‌مند به خدمت به محرومان و مستضعفان و خادمی امام رضا(ع) دعوت می‌کند تا با ثبت نام در طرح خادم‌یاران رضوی، در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی برای ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت در جامعه با این کانون همکاری کنند.
دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و در طول سال با اجرای برنامه‌های خیرخواهانه با مشارکت افراد نیکوکار این شهرستان در جهت محرومیت‌زدایی جامعه گام برمی‌دارد.

میاندوآب دارای ۲۷۰ هزار نفر جمعیت است.
۹۸۷۱/۶۱۸۵


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره باورنکردنی مژگان بچه مهندس در دنیای واقعی