حل مشکلات شرکت صدرا بوشهر ضروری است


حل مشکلات شرکت صدرا بوشهر ضروری است

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: شرکت صنایع دریایی (صدرا) بوشهر از ظرفیت‌های مهم این بندر به شمار می‌رود که حمایت همه جانبه در حل مشکلات این شرکت باید در اولویت قرار گیرد.

عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: هیچ دستگاهی حق ایجاد مشکل برای صدرا را ندارد و باید مشکلات این شرکت در بخش‌های امور مالیاتی و تامین اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.
استاندار بوشهر اضافه کرد: در این شرایط حساس هیچ واحد صنعتی نباید زمین‌گیر شود و برای حل و کاهش مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی باید راهکارهای لازم ارائه شود.

گراوند بیان کرد: شرکت صدرا مجموعه‌ بزرگ صنعتی با ظرفیت تولید و اشتغال بالاست و بزرگترین هنر مجموعه مدیریتی این است که پیگیر حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی باشند تا امید در جامعه گسترش یابد.
وی، با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه تولید مصالح ساختمانی از ظرفیت بالایی برخوردار است ادامه داد: استفاده از مصالح ساختمانی تولید این استان پس از سنجش معیار و شاخص‌های کیفیتی توسط اداره کل استاندارد مورد توجه و استفاده قرار گیرد.
استاندار بوشهر گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان ضمن استفاده از مصالح تولیدی استاندارد در اجرای پروژه‌های عمران شهری و روستایی اولویت را در استفاده از مصالح ساختمانی تولید داخلی قرار دهند.

گراوند بیان کرد: برای سرعت‌بخشی در روند اجرای طرح‌های گلخانه‌ای استان بوشهر همکاری و تعامل دستگاه‌های ذیربط ضروری است.

۶۰۴۷/۶۰۴۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیس