موضع باشگاه سپاهان؛/ چرا کمیته انضباطی به موضوع آقایی ورود کرده است؟


سپاهان می گوید، طبق آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق باید به ماجرای سعید آقایی ورود می کرد نه کمیته انضباطی.

به گزارش "ورزش سه"، انتشار عکسی توسط سعید آقایی یک روز پیش از دیدار حساس تیمش برابر پرسپولیس برای این بازیکن و باشگاهش دردسری تازه را به وجود آورده است.


پس از انتشار این عکس، کمیته انضباطی اقدام به معلق کردن فعالیت های فوتبالی سعید آقایی کرد و پس از اینکه باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای به رای کمیته انضباطی واکنش نشان داد و پس از آن مسعود تابش مدیرعامل سپاهان نیز به کمیته انضباطی احضار شد، حالا توئیتر رسمی تیم فوتبال سپاهان با انتشار بندهایی از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، معتقد است که کمیته انضباطی باید ابلاغ حکم در مورد سعید آقایی را به کمیته اخلاق واگذار می کرد.


توئیتر باشگاه سپاهان در این مورد نوشته است :« ماده ۱۹ آیین‌نامه انضباطی صراحتا اعلام کرده که کمیته انضباطی مسئول رسیدگی به اتفاقات داخل زمین است و کمیته اخلاق در حوزه اخلاق حرفه‌ای و تخلفات بیرون از زمین حق ورود دارد. اینستاگرام بیرون از زمین فوتبال است یا نام دیگر محوطه جریمه؟»


البته آئین نامه انضباطی فیفا در مورد اتفاقاتی که خارج از زمین فوتبال رخ می دهد، صدور حکم را به کمیته انضباطی واگذار کرده ولی در آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، همانطور که باشگاه سپاهان به آن اشاره کرده ، باید کمیته اخلاق به ماجرای سعید آقایی ورود می کرد.


طبق توضیحات آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران باید در مواردی که تخلف هم در حوزه انضباطی و هم در حوزه اخلاق حرفه ای تشخیص داده می شود، جلسه ای با حضور اعضای دو کمیته برگزار شود و سپس نتیجه گیری شود که کدام کمیته باید به ماجرا ورود داشته باشد.

موضع باشگاه سپاهان؛/ چرا کمیته انضباطی به موضوع آقایی ورود کرده است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال