مداحی فرزند خردسال شهید مدافع حرم بر سر مزار پدرش + فیلم


مداحی فرزند خردسال شهید مدافع حرم بر سر مزار پدرش + فیلم

ویدئویی از مداحی سید محمد پسر خردسال شهید مدافع حرم سیدروح الله عماد پاسدار خلبان، بر سر مزار پدرش را مشاهده می‌کنید.

مداحی فرزند خردسال شهید مدافع حرم بر سر مزار پدرش + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی از مداحی سید محمد عماد پسر خردسال شهید مدافع حرم سیدروح الله عماد سرهنگ پاسدار خلبان‌، بر سر مزار پدرش در گلزار شهدای سوادکوه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که با استقبال کاربران فضای مجازی نیز همراه شده است.

«شهید مدافع حرم شهید سید روح‌اله عمادی» در نخستین روز از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در روستای پاشاکلای زیرآب در یک خانواده مذهبی و متدین چشم به جهان گشود. وى توانست با اخذ مدرک فوق لیسانس و یادگیری علوم و فنون پروازی به درجه استاد خلبانی برسد. ایشان در حراست و پاسداری از مرز‌های شرقی و غربی کشور و مبارزه با پژاک تلاش‌های وافری داشت.

این دلیرمرد سوادکوهی در سومین اعزامش به سوریه، برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در روز جمعه اول آبان ماه سال ۱۳۹۴ مصادف با تاسوعای حسینی سال ۱۴۳۷ هجری قمری و طی «عملیات محرم» در درگیری با مزدورانِ سعودی در شهر حلب به درجه شهادت نائل گشت. از این شهید بزرگوار یک فرزند پسر به نام «سید محمد عماد» به یادگار مانده است.

در ادامه ویدئویی از مداحی سید محمد پسر خردسال شهید مدافع حرم سیدروح الله عماد پاسدار خلبان، بر سر مزار پدرش را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)