رونمایی از یادمان شهدای گمنام بوستان رضوان


یادمان شهدای گمنام بوستان رضوان منطقه 10 تهران رونمایی شد.

رونمایی از یادمان شهدای گمنام بوستان رضوانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مراسم رونمایی از این یادمان که مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس است، شمار زیادی از مردم محلی، خانواده‌های معظم شهدا و سردار سرتیپ پاسدار محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران و مسئولان محلی و همچنین مسئولان شهرداری ناحیه حضور داشتند.
در این مراسم که با ویژه برنامه‌هایی همچون سرود، نوحه خوانی و خاطره گویی همراه بود، حاضران یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: امروز همه ما آرامش خود را مدیون شهدا هستیم و نباید از آن‌ها غافل شویم.
سردار یزدی با بیان اینکه مردم ایران همواره قدردان شهدا و ایثارگران هستند، حضور شهدا در میان مردم را مایه برکت دانست و افزود: امروز ایستادگی ما در مقابل دشمنان و استکبار مرهون خون شهدا و جانفشانی آنهاست.
وی گفت: امروز بر ماست که مسیر این شهدا را ادامه دهیم و نگذاریم یاد و خاطره آن‌ها از ذهن برود.
بوستان رضوان در خیابان کمیل، انتهای قصرالدشت و در منطقه ۱۰ تهران واقع شده است و مدتی پیش با درخواست مردم، پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام در این پارک خاکسپاری شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صادق زیبا کلامی که من می‌شناسم!