برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت توسط مؤسسات کرمانشاه


برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت توسط مؤسسات کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه گفت: به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در استان یکی از برنامه‌های این اداره برگزاری کرسی‌های تلاوت توسط مؤسسات است.

برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت توسط مؤسسات کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در استان جلسات و کرسی‌های تلاوت قرآن توسط مؤسسات در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ قرآن در جامعه افزود: امسال این طرح به‌همت اداره امور قرآنی با همکاری مؤسسات و مراکز قرآنی در مساجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه، بیان کرد: در نیمه دوم امسال در قالب اجرایی شدن این طرح 4 کرسی تلاوت در کرمانشاه برپا خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی از جمله اهداف مهم اجرای این طرح را ارتقای سطح علمی در حیطه قرآن کریم دانست و گفت: تدبر در قرآن از طریق قرائت توأم با استماع و ترجمه از دیگر اهدافی است که این طرح دنبال می‌کند.

وی عنوان کرد: در قالب هر کرسی تلاوت 40 جلسه هفتگی تلاوت قرآن برگزار می‌شود و هر مرکز قرآنی میزبان کرسی تلاوت خواهد بود و براساس این طرح به‌صورت هفتگی یک جلسه قرآن کریم برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این طرح و ارائه مفاهیم قرآن موجب انس بیشتر جامعه با کلام وحی شویم.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان به اجرای طرح کرسی تلاوت ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همت بانوان قرآنی استان شاهد گسترش این جلسات باشیم.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟