مدرسه خیرساز روستایی در دیواندره به بهره‌برداری رسید


مدرسه خیرساز روستایی در دیواندره به بهره‌برداری رسید

سنندج - ایرنا - مدرسه 2 کلاسه خیرساز روستای دره سفته از توابع شهرستان دیواندره در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار دیواندره عصر یکشنبه در این مراسم، خیران مدرسه ساز را عامل توسعه زیرساخت های آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: مدرسه سازی توسط خیرین بومی به یک رقابت و تلاش برای ماندگاری و دریافت اجر اخروی تبدیل شده است.
جعفر توان نقش کمکهای مردم در روند مدرسه سازی را مهم ارزیابی کرد و تحرک و پویایی اقتصاد کشور را مرهون عزم ملی و همدلی اقشار مختلف مردم دانست و افزود: مردم محوری و تکیه بر ظرفیت های داخلی با رویکرد جهادی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است.
فرماندار دیواندره مدیریت جهادی را الگوی مدیریتی مبتنی بر ارزش های ایرانی - اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: دستیابی به نتایج مطلوب با بهره گیری از مدیریت جهادی امکانپذیر است.
مدیر آموزش و پرورش دیواندره هم با اشاره به اینکه این شهرستان مدارس زیادی دارد که بافت آنها فرسوده است از خیران خواست در راستای نوسازی و بازسازی مدارس این نهاد را کمک کنند.
ناصح عبدی تاکید کرد: ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره سفته از توابع بخش مرکزی توسط خانواده مرحوم سید عطاالله قریشی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با دو میلیارد ریال اعتبار ساخته و افتتاح شد.
شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

۷۳۵۳/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ماهی دودی