به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت آرینموتورپویا، نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران طرح بهینهسازی سرویسهای ادواری خودروهای میتسوبیشی را که حاصل تجربیات فنی، نظرات مشتریان و همچنین عاملیتهای مجاز است، از تاریخ 6/7/98 در عاملیتهای مجاز سراسر کشور اجرا کرده و هدف از این طرح، افزایش رضایتمندی مشتریان و سلامت خودروهاست. در این طرح سرویسهای ادواری خودروهای میتسوبیشی به 5000 کیلومتر یا 4 ماه تغییر مییابد. مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش شهر خود مراجعه کنند. این طرح مزایای مختلفی دارد، ازجمله کاهش فاصله بررسی قطعات و انجام سرویسهای دورهای که باعث تشخیص سریعتر و راحتتر خرابیهای احتمالی میشود و از سرایت آن به دیگر قطعات خودرو جلوگیری میکند. در چکلیستهای جدیدی که آرینموتور تدوین کرده است، آیتمهای غیرضروری و اضافه، حذف شدهاند که این مورد باعث افزایش بهرهوری سرویسهای ادواری، کاهش زمان توقف خودرو در عاملیت و نیز افزایش سلامت خودرو خواهد شد.
آرینموتور شرایط سرویسهای دورهای محصولات میتسوبیشی را تغییر داد
در این طرح سرویسهای ادواری خودروهای میتسوبیشی به 5000 کیلومتر یا 4 ماه تغییر مییابد. مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش شهر خود مراجعه کنند.