آرین‌موتور شرایط سرویس‌های دوره‌ای محصولات میتسوبیشی را تغییر داد


آرین‌موتور شرایط سرویس‌های دوره‌ای محصولات میتسوبیشی را تغییر داد

در این طرح سرویس‌های ادواری خودروهای میتسوبیشی به 5000 کیلومتر یا 4 ماه تغییر می‌یابد. مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش شهر خود مراجعه کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت آرین‌موتورپویا، نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران طرح بهینه‌سازی سرویس‌های ادواری خودروهای میتسوبیشی را که حاصل تجربیات فنی، نظرات مشتریان و همچنین عاملیت‌های مجاز است، از تاریخ 6/7/98 در عاملیت‌های مجاز سراسر کشور اجرا کرده و هدف از این طرح، افزایش رضایت‌مندی مشتریان و سلامت خودروهاست. در این طرح سرویس‌های ادواری خودروهای میتسوبیشی به 5000 کیلومتر یا 4 ماه تغییر می‌یابد. مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش شهر خود مراجعه کنند. این طرح مزایای مختلفی دارد، ازجمله کاهش فاصله بررسی قطعات و انجام سرویس‌های دوره‌ای که باعث تشخیص سریع‌تر و راحت‌تر خرابی‌های احتمالی می‌شود و از سرایت آن به دیگر قطعات خودرو جلوگیری می‌کند. در چک‌لیست‌های جدیدی که آرین‌موتور تدوین کرده است، آیتم‌های غیرضروری و اضافه، حذف شده‌اند که این مورد باعث افزایش بهره‌وری سرویس‌های ادواری، کاهش زمان توقف خودرو در عاملیت و نیز افزایش سلامت خودرو خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج