چرا نادری بیرون رفت؟چرا نعمتی و روستایی بازی نکردند؟


در روزی که پرسپولیس برای رسیدن به گل سختی کشید و سرانجام دقیقه 100 به گل رسید باز هم گابریل کالدرون تعویض‌های عجیبی انجام داد.
با وجود تغییراتی که کالدرون در تیمش انجام داده بود ماشین‌سازی آنقدر ترسو، ناتوان و عقب بازی می‌کرد که پرسپولیس در نیمه اول کاملاً بر حریفش سوار بود و موقعیت‌هایی هم ایجاد کرد که با بی‌دقتی و درخشش حامد لک به گل نرسید. سرخ‌ها نیمه دوم را هم بهتر از حریف‌شان آغاز کردند و در ربع ابتدایی مسابقه برتر از حریف‌شان بودند اما از وقتی تعویض‌های کالدرون شروع شد ریتم این تیم تا حدودی بهم ریخت و تا لحظه رسیدن به گل موقعیت آنچنانی روی دروازه حریف به وجود نیامد.

بدون شک محمد نادری یکی از بهترین‌های پرسپولیس در نیمه اول این بازی بود و در نیمه دوم نیز همچنان خوب و مؤثر کار می‌کرد اما مشخص نشد چرا کالدرون این بازیکن را بیرون کشید و تعویض کرد.
همچنین در حالی که مهدی عبدی مؤثرتر از جونیور بازی می‌کرد و حداقل دوندگی بیشتری از او داشت اما کالدرون علیپور را به جای عبدی وارد زمین کرد و جونیور را ده دقیقه بیشتر در زمین نگه داشت.

از سوی دیگر نوراللهی وقتی به‌عنوان سومین تعویضی تیمش به میدان رفت که امیر روستایی و سیامک نعمتی به‌عنوان عناصر تهاجمی که می‌توانستند وارد میدان شده و قوای تهاجمی تیم‌شان را تقویت کنند روی نیمکت نشسته بودند اما کالدرون یک مدافع چپ و یک هافبک میانی را به بازی برد و دو بازیکن با قدرت تهاجمی بیشتر را روی نیمکت نشاند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایرادات اساسی قرارداد با چین؛ چرا شهرداری تهران شفاف سازی نمی کند؟