چشمه‌های آبگرم بستک ظرفیت مناسبی برای گردشگری


چشمه‌های آبگرم بستک ظرفیت مناسبی برای گردشگری

بندرعباس- ایرنا- چشمه‌های آبگرم بستک، به علت خاصیت درمانی که دارند، می‌توانند ظرفیتی مناسب برای گردشگری سلامت باشند که آب منطقه‌ای می‌تواند در این خصوص برنامه ریزی‌های بسیار خوبی داشته باشد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان روز سه شنبه دردیدار با امام جمعه شهرستان بستک گفت: وجود چشمه‌های آبگرم «تدرویه»، «فتوییه» و«فاریاب» بستک فرصت طبیعی و خدادادی برای خلق ثروت و ایجاد شادی درمردم است و نباید مشکلات محدودی همچون کمبود اماکن اقامتی در جذب گردشگر تاثیر بگذارد.

هوشنگ ملایی افزود: بستک ظرفیت بسیار بالایی دربخش گردشگری دارد وفعالان هرمزگان باید به این باور برسند که از طریق توسعه گردشگری وتوجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که دراین بخش وجود دارد می‌توان اقتصاد شهرستان را متحول کرد.

وی بیان داشت: ظرفیت وفرصت استفاده از این نعمت و ثروت طبیعی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان همچنین بااشاره به سد لاور میستان به عنوان تنها تامین کننده منابع آب شرب شهربستک و اهمیت آب در منطقه، توجه به منابع آب این ناحیه را جزو اولویت‌های این شرکت دانست.

وی گفت: باتوجه به محرومیت منطقه، اجرای این طرح باعث ثبات اشتغال در محدوده مورد مطالعه می‌شود که یکی از اهداف کلی و سیاست‌های کلان دولت است.

شهرستان بستک در ۲۲۰کیلومتری شمال غربی هرمزگان واقع شده است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی