موسوی: تبریزی یکی، دو گل بزند هواداران استقلال تشویقش می‌کنند/ هنوز زود است از آمادگی آقایی حرف بزنیم


موسوی: تبریزی یکی، دو گل بزند هواداران استقلال تشویقش می‌کنند/ هنوز زود است از آمادگی آقایی حرف بزنیم

بانک ورزش - مهاجم پیشین استقلال معتقد است یکی، دو گل توسط تبریزی مشکل این روزهای وی را برطرف خواهد کرد. علی موسوی در گفت و گو با بانک ورزش در...

بانک ورزش - مهاجم پیشین استقلال معتقد است یکی، دو گل توسط تبریزی مشکل این روزهای وی را برطرف خواهد کرد.

علی موسوی در گفت و گو با بانک ورزش در خصوص بازی استقلال برابر گل ریحان گفت: مشخص بود که استقلال دیدار سختی پیش‌رو دارد چرا که بازی در جام حذفی همیشه سختی خاص خودش را دارد اما به هر حال استقلال در دقایق پایانی بازی به خوبی از فرصت های خود استفاده کرد و توانست به مرحله بعد صعود کند.

وی در ارتباط با این که به این تیم چقدر امیدوار است، گفت: استقلال بد بازی نمی کند اما نواقصی هم دارد. مثل این که یک تمام کننده ندارد و باید زودتر آن را جذب کند و این که در دفاع تمرکز لازم را ندارد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با شرایط مرتضی تبریزی گفت: به هر حال فشار روحی و روانی روی این بازیکن وجود دارد که همین مسئله هم به ضرر او است. تبریزی اول باید از لحاظ روحی به خود کمک کند. درست است که او امروز مورد انتقاد هواداران استقلال است اما اگر یکی، دو گل بزند آن ها او را تشویق خواهند کرد.

موسوی در ارتباط با گلزنی سجاد آقایی گفت: او در بازی با گل ریحان خوب بود اما زود است که از او تعریف کنیم. بازیکن خوب یعنی بازیکنی که در لیگ فقط دو، سه بازی بد داشته باشد و بیشتر بازی هایش خوب باشد که باید ببینیم آقایی این روند را در لیگ می تواند داشته باشد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی