تئاتر سیاسگ در کامیاران روی صحنه می‌رود


تئاتر سیاسگ در کامیاران روی صحنه می‌رود

سنندج - ایرنا - تئاتر سیاسگ به نویسندگی و کارگردانی هیوا شاه‌ویسی از چهارشنبه 10 مهر در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران روی صحنه می‌رود.

نویسنده و کارگردان تئاتر سیاسگ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایش، سرنوشت سه دانشجوی پزشکی اخراجی را به تصویر می کشد که درصدد هستند ثابت کنند اخراجشان از دانشگاه اشتباه بوده است.

هیواه شاه‌ویسی گفت: آنان در این نمایش قصد دارند یک عمل جراحی انجام دهند و به دنبال خلق یک موجود با قرار دادن غده هیپوفیز سگ به یک انسان هستند و برای رسیدن به هدف خود پسری که موسیقی خیابونی کار می‌کنه رو به دام می‌اندازند.

وی با بیان اینکه این نمایش توسط گروه هنرهای نمایشی توسکا کامیاران اجرا می‌شود، افزود: حضور عموم مردم برای دیدن این تئاتر آزاد است و به منظور اشاعه فرهنگ تماشای تئاتر و معرفی هنرمندان نمایش به صورت رایگان اجرا می‌شود.

نویسنده و کارگردان این نمایش یادآور شد: برای اجرای این تئاتر سه ماه تمرین کردیم و تاکنون هم در هیچ جشنواره و یا شهر دیگری آن را اجرا نکرده و برای نخستین بار در کامیاران به روی صحنه می‌رود.

شاه‌ویسی تاکید کرد: آغاز اجرای این نمایش ساعت ۱۷ چهارشنبه ۱۰ مهر است و ساعت ۲۱ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ مهر نیز اجرا ادامه می یابد.

وی افزود: مهدی توانایی، لادن محمدی، حسین شفیعی، حمیدرضا محمدی، غزل قربانی و محمد عزیزی بازیگران این نمایش هستند و رویا صادقی نیز عهده‌دار گریم آن است، ملینا چوبتاشانسی منشی صحنه، سیوان کمانگر موسیقی، فرزین بهرامی نورپرداز، آرام مارابی و امید مظفری طراح دوکور و صحنه و مظهر جوانمیری به عنوان طراح پوستر دیگر عوامل این نمایش هستند.

استان کردستان یکی از استان های مطرح کشور در حوزه هنرهای نمایشی بویژه تئاتر است به گونه ای که در طول سال چندین جشنواره تئاتر در سطح استانی، منطقه ای و بین المللی در این منطقه برگزار می شود.

۷۳۴۹/۹۱۰۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی