گلستان وضعیت خوبی در شاخص‌های امنیت عمومی و اخلاقی دارد


گلستان وضعیت خوبی در شاخص‌های امنیت عمومی و اخلاقی دارد

فرمانده انتظامی گلستان گفت: استان گلستان در بیشتر شاخصه‌های امنیتی سرآمد است و در امنیت عمومی، ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی شاخص‌های خوبی دارد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار روح‌الامین قاسمی صبح امروز در دیدار نیروهای انتظامی گلستان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: برقراری نظم، تأمین امنیت و حفظ ارزش‌ها جزو مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی است.

وی امنیت را یکی از ارکان اصلی جوامع برشمرد و گفت: توسعه، پیشرفت و سرمایه‌گذاری فقط در سایه امنیت محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه رویکرد پلیس جامعه‌محوری است، خاطرنشان کرد: مشارکت دادن مردم در بحث تأمین و حفظ امنیت سبب پایداری امنیت خواهد شد. افزایش اعتماد عمومی به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی برای پلیس، مشارکت مردم را در حفظ امنیت بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی « پلیس هوشمند، امین مردم» گفت: داشتن اشراف اطلاعاتی برای انجام اقدامات پیش‌دستانه و پیشگیرانه در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار قاسمی افزود: نیروی انتظامی به طور مستمر و شبانه‌روزی در حال خدمت و انجام وظیفه است و مأموریت‌هایش تنوع و گستردگی زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان در بیشتر شاخصه‌های امنیتی سرآمد است و در امنیت عمومی، ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی شاخص‌های خوبی دارد.

/تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند