مارتین اسکورسیزی: فیلم‌های مارول، از جنس سینما نیستند


مارتین اسکورسیزی: فیلم‌های مارول، از جنس سینما نیستند

مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور و چیره دست امریکایی در مصاحبه جدید خود اعلام کرد فیلم‌های مارول را از جنس سینما نمی‌داند. در گفتگو با مجله امپایر به مناسبت اکران فیلم جدید او The Irishman، وقتی از اسکورسیزی در رابطه با افزایش روز به روز فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی و دنیای سینمایی مارول پرسیده شد، جواب داد که هر چقدر تلاش کرده نتوانسته با فیلم‌های...

مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور و چیره دست امریکایی در مصاحبه جدید خود اعلام کرد فیلم‌های مارول را از جنس سینما نمی‌داند.

در گفتگو با مجله امپایر به مناسبت اکران فیلم جدید او The Irishman، وقتی از اسکورسیزی در رابطه با افزایش روز به روز فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی و دنیای سینمایی مارول پرسیده شد، جواب داد که هر چقدر تلاش کرده نتوانسته با فیلم‌های مارول خو بگیرد. چرا که دنیای مارول بیشتر بر محور تظاهر بازی کردن می‌گذرند و از درام انسانی خالص به دور هستند.

اینجور فیلم‌ها رو نمی‌بینم. تلاشمم رو کردم، می‌دونین؟ ولی از جنس سینما نیستند. راستش رو بخواید با وجود تلاش و زحمتی که برای ساخت فیلم‌ها کشیده میشه و بازیگرها هم بهترین سعی خودشون رو تحت شرایط خاص می‌کنن، نزدیک‌ترین چیزی که بخوام به اینجور فیلم‌ها مثال بزنم، اینه که شبیه پارک‌های تفریحی می‌مونن. از اون دست فیلم‌های سینمایی نیستن که آدم‌ها تلاش کنند تجربه‌های روان‌شناسی و احساسی عمیقی رو به دیگران منتقل کنند.

زمانی که در ژوئن سال 2018 از کوین فایگی تهیه‌کننده و رئیس استودیو مارول در رابطه با ضعف موفقیت فیلم‌ها در فصل جوایز پرسیده شد، او جواب داد که بیشتر به دنبال جذب تماشاگران برای دیدن فیلم‌ها است تا برنده شدن جوایز در اسکار یا هر جایزه معتبر سینمایی دیگر.

شاید ساده است که بخوایم وجود جلوه‌های ویژه و مردم در حال پرواز کردن و سفینه‌های فضایی و میلیاردها دلار فروش را رد کنیم. به نظرم اینطور هم می‌شود گفت که ما جایزه اصلی خودمان را از طریق دیگری دریافت می‌کنیم. آلفرد هیچکاک هم هیچ‌وقت برنده بهترین کارگردان نشد اما بدین معنا نیست که کارگردان بدی بوده است. من به شخصه ترجیح میدم در سالن سینمایی پر از هوادار مشتاق و پرشور باشم.

البته جا دارد از فیلم Black Panther ساخته رایان کوگلر نیز یادی کنیم که تبدیل به اولین فیلم ابرقهرمانی تاریخ شد که برای دریافت جایزه بهترین فیلم سال در مراسم اسکار نامزد شده است.

مارتین اسکورسیزی: فیلم‌های مارول، از جنس سینما نیستندمارتین اسکورسیزی: فیلم‌های مارول، از جنس سینما نیستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیمیل ها چه افرادی هستند؟