فیلم جدیدی از سری Jason Bourne با حضور مت دیمون در راه است


فیلم جدیدی از سری Jason Bourne با حضور مت دیمون در راه است

سری Jason Bourne نه تنها با سریال تلویزیونی جدیدی که از شبکه USA پخش خواهد شد به دنبال گسترش پیدا کردن است، بلکه فیلم جدیدی از آن نیز در راه است. سه سال پس از گذشت اکران آخرین فیلم از سری جیسون بورن با بازگشت دوباره مت دیمون، اکنون به نظر می‌رسد که فیلم دیگری نیز در راه است و مقدمات ابتدایی ساخت آن چیده شده است. تهیه‌کننده بن اسمیت که ساخت...

سری Jason Bourne نه تنها با سریال تلویزیونی جدیدی که از شبکه USA پخش خواهد شد به دنبال گسترش پیدا کردن است، بلکه فیلم جدیدی از آن نیز در راه است.

سه سال پس از گذشت اکران آخرین فیلم از سری جیسون بورن با بازگشت دوباره مت دیمون، اکنون به نظر می‌رسد که فیلم دیگری نیز در راه است و مقدمات ابتدایی ساخت آن چیده شده است. تهیه‌کننده بن اسمیت که ساخت فیلم‌ها و سریال Treadstone مرتبط با سری را بر عهده داشته، به تازگی آشکار کرده است که هنوز فرصت اکران قسمت جدیدی از فیلم‌ها بر پرده سینماها وجود دارد.

اسمیت در مصاحبه جدید خود با CinemaBlend که در رابطه با سریال Treadstone محصول شبکه USA گفتگو کرده، از برنامه‌های ابتدایی برای ساخت ششمین قسمت از سری Jason Bourne گفت.

بدون شک بر روی فیلم جدیدی از سری کار خواهیم کرد. آیا ارتباط هایی با یکدیگر خواهند داشت به طوری که همه داستان‌ها در یک جهان روایت خواهند شد؟ بدون شک. بیشتر از این نمی‌توانم وارد جزئیات بشوم.

دیمون که در سه فیلم ابتدایی The Bourne Identity, The Bourne Supremacy و The Bourne Ultimatum بازیگر نقش جیسون بورن بود، در فیلم چهارم جای خود را به جرمی رنر داد. اما بار دیگر در سال 2016 به نقش اصلی بازگشت. همان زمان نیز پس از فروش جهانی نسبتاً خوب فیلم که توانست 415 میلیون دلار فروش کند، زمزمه‌هایی از ساخت قسمت بعدی به گوش می‌رسید. اما رفته رفته دیگر خبری نشد و برنامه استودیو تغییر پیدا کرد.

پیش از این در سال 2017 هالیوود ریپورتر از دیمون بابت فیلم جدید پرسیده بوده که او جواب داد “هنوز نه. اینجور فیلم‌ها نیازمند مقدمات بزرگی هستند”. باید دید سریال تلویزیونی جدید مرتبط با سری چگونه خواهد بود، آیا اثر موفق و پربیننده‌ای از آب در خواهد آمد و پروسه ساخت قسمت ششم را سرعت خواهد بخشید یا خیر. قسمت اول این سریال روز سه شنبه 15 اکتبر توسط شبکه USA پخش خواهد شد.

فیلم جدیدی از سری Jason Bourne با حضور مت دیمون در راه استفیلم جدیدی از سری Jason Bourne با حضور مت دیمون در راه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم