شهریار مغانلو، ستاره تیم پیکان: همه تلاشم را می‌کنم تا نظر ویلموتس را جلب کنم؛ برنده بازی سپاهان-پیکان یک پای فینال جام حذفی است


شهریار مغانلو، ستاره تیم پیکان: همه تلاشم را می‌کنم تا نظر ویلموتس را جلب کنم؛ برنده بازی سپاهان-پیکان یک پای فینال جام حذفی است

ستاره تیم پیکان از آرزوی ملی پوش شدن و موفقیت در پیکان می‌گوید.

طرفداری- شهریار مغانلو که حالا با زدن 5 گل در 6 بازی صدر جدول فهرست گلزنان را اشغال کرده، امیدوار است به روند گلزنی خود ادامه دهد.

به گزارش فارس، شهریار مغانلو در خصوص عملکرد تیم پیکان در شش هفته ابتدایی لیگ برتر،‌گفت:

ما در همه بازی‌هایی که انجام دادیم عملکرد خوبی داشتیم اما شاید در برخی از بازی‌ها شانس با ما یار نبود و نتیجه دلخواه را نگرفتیم. با این همه ما روند رو به رشدی داریم و اگر جدول رده‌بندی لیگ برتر را ببینید، متوجه می‌شوید با وجود گل‌هایی که خوردیم اما به همراه نساجی بیشترین گل زده لیگ برتر را داریم.

وی در خصوص باخت پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر خاطرنشان کرد:

واقعاً باخت ناراحت‌کننده‌ای بود چرا که ما جلو بودیم و می‌توانستیم برنده شویم اما روی غافلگیری گل خوردیم. توپ در دست ما بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما بدشانس بودیم که در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم، شکست خوردیم. ما می‌توانستیم در این بازی سه امتیاز را بگیریم اما شکست تلخی بود و واقعا همه ما را ناراحت کرد.

مغانلو در خصوص واکنش حسین فرکی بعد از این باخت ادامه داد:‌

حسین‌آقا خیلی بعد از این بازی ناراحت بود و این مسئله طبیعی است چرا که ما جلو بودیم و می‌توانستیم برنده باشیم. ما حتی می‌توانستیم در این بازی مساوی کنیم اما اتفاقاتی رخ داد که بازنده شدیم و این مسئله واقعاً همه ما را ناراحت کرد. ما به خاطر عدم تمرکز باختیم و آقای فرکی هم از این مسئله بسیار ناراحت بود. ما در روزی شکست خوردیم که مستحق باخت نبودیم و آقای فرکی هم به این دلیل خیلی ناراحت بود چون او عملکرد بازیکنانش را می‌دید و انتظار شکست در این بازی را نداشت.

مغانلو در خصوص عملکرد خودش در لیگ برتر تا اینجا و زدن 5 گل در 6 بازی خاطرنشان کرد:‌

من همه تلاشم را کرده‌ام تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و خودم را نشان دهم. قبل از اینکه به سربازی بروم و در ملوان بازی کنم، دو سال در لیگ برتر به میدان رفته بودم و حالا می‌خواهم با تلاش دو چندان عملکرد خیلی خوبی از خودم به جا بگذارم تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

بازیکن تیم پیکان درباره اینکه به آقای گلی فکر می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد:

نمی‌توانم بگویم به آقای گلی فکر نمی‌کنم اما قبل از هر چیزی می‌خواهم تا تیم پیکان موفق باشد و این مسأله برای من در اولویت است. قبل از هر چیزی می‌خواهم پیکان در رده‌های بالای جدول باشد و بعد از آن تلاش می‌کنم تا بتوانم به آقای گلی لیگ برتر برسم.

مغانلو در مورد غیبتش در لیست تیم ملی با وجود عملکردی که داشته،‌گفت:

هیچ بازیکنی وجود ندارد که از پوشیدن پیراهن تیم ملی خوشش نیاید و من هم مثل همه بازیکنان آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم را دارم و مطمئناً همه تلاشم را خواهم کرد تا نظر آقای ویلموتس را جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوم. آرزویم این است که به پیراهن تیم ملی برسم و امیدوارم آنقدر عملکرد خوبی از خودم به جای بگذارم که در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت شوم و برای رسیدن به این مهم همه تلاشم را می‌کنم.

بازیکن تیم پیکان در خصوص بازی این تیم با سپاهان در جام‌حذفی افزود:

جام‌حذفی برای ما بسیار مهم است و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا سپاهان را شکست دهیم. قهرمانی در جام‌حذفی یک راه میان‌بر برای رسیدن به آسیاست و ما برای برنده شدن به اصفهان می‌رویم تا سپاهان را شکست دهیم. به اعتقاد من برنده این بازی یک پای فینال جام‌حذفی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند