شعار«پلیس هوشمند، امین مردم» عملیاتی شده است


شعار«پلیس هوشمند، امین مردم» عملیاتی شده است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز پلیس، مقتدر، هوشمند و امین مردم است و در تمامی حوزه‌ها این شعار عملیاتی شده است.

قدرت الله ولدی روز دوشنبه در آئین تجلیل از سبزپوشان نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به نامگذاری امسال شعار هفته ناجا با عنوان «پلیس هوشمند، امین مردم افزود: پلیس امروز در استفاده از نرم‌افزارهای جدید، آموزش‌های اصولی، برنامه‌ریزی‌های درست، برخورد آنی با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، برخورد صحیح و محبت‌آمیز با مردم و برقراری امنیت و آرامش اهتمام وافری دارد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی نیروهای شجاع، مخلص و کارآمدی هستند که موجب اقتدار نظام شده‌اند و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی است.

فرماندار ویژه ملایر هفته ناجا را فرصت مغتنمی برای تقدیر از زحمات جان بر کفان نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: شعار امسال هفته ناجا مؤید این است که تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و ارتقای احساس امنیت در بین مردم مرهون مجاهدت‌های هوشمندانه نیروی انتظامی است.

ولدی با بیان اینکه پلیس امروز بیدار، هوشمند، شجاع و مهربان است افزود: شمار زیادی از سبزپوشان نیروی انتظامی برای دفاع از مرزهای کشور و برقراری نظم و امنیت و مبارزه با اشرار و مجرمان به درجه والای شهادت رسیدند تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به چنین مرتبه بالایی از اقتدار رسیده است.

وی همچنین با اشاره به برخی درگیری‌ها و نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی در نقاطی از این شهرستان، اقدام به موقع پلیس و دستگاه قضایی در برقراری نظم و امنیت و رسیدگی به پرونده‌های مجرمان را قابل تحسین خواند و اظهار داشت: دستگاه قضایی شهرستان همراه و کمک نیروی انتظامی در اجرای طرح‌ها، اقدامات و برنامه‌های مختلف است.

شعار«پلیس هوشمند، امین مردم» عملیاتی شده است

دستگاه قضایی در مقابل مخلان نظم و امنیت کوتاه نمی‌آید

دادستان عمومی و انقلاب ملایر نیز ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی، وجود وحدت، همدلی و همراهی در مجموعه این شهرستان را عامل موثر ثبات، امنیت و آرامش دانست و گفت: فرماندار ویژه ملایر محور این انسجام و همدلی است.

سعید احمدی‌فر بیان کرد: ما نیز در کنار نیروی انتظامی خود را سرباز نظام می‌دانیم و در انجام وظیفه صادقانه خود ذره‌ای کوتاهی و کم‌کاری نمی‌کنیم.

وی افزود: دستگاه قضایی هیچگاه خود را تنها نمی‌بیند و در کنار مردم و مسئولان برای حل مشکلات تلاش می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر با اشاره به چندین اتفاق ناگوار در این شهرستان ادامه داد: به بهترین نحو ممکن پرونده‌های قضایی در چارچوب قانون پیش رفت و با تلاش نیروی انتظامی مجرمان دستگیر و این پرونده‌ها نتیجه بخش بود.

احمدی‌فر تاکید کرد: دستگاه قضایی حاضر به هیچگونه کم‌کاری نیست و در مقابل مخلان نظم و امنیت کوتاه نمی‌آید.

شعار«پلیس هوشمند، امین مردم» عملیاتی شده است

افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر

فرمانده انتظامی ملایر نیز با اشاره به عملکرد موفق نیمه نخست امسال در حوزه انتظامی گفت: پلیس امروز در حوزه‌های مختلف همچون پلیس فتا فعال است و در حوزه اطلاعاتی اشراف کامل دارد.

سرهنگ محمدباقر سلگی ادامه داد: در حوزه پلیس آگاهی و هوشمند نیز اقدامات چشمگیر است و در کمتر از ۲۴ ساعت کشف جرم انجام و مجرم دستگیر شده که رضایت‌مندی خوبی را در پی داشته است.

وی همچنین به کارنامه موفق نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اشاره و بیان کرد: در مدت یاد شده شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان هستیم.

فرمانده انتظامی همچنین با اشاره به کاهش ۶ درصدی سرقت و افزایش ۱۵ درصدی کشفیات سرقت در ۶ ماهه امسال افزود: در این مدت نزاع و درگیری در حوزه انفرادی ۲۲ درصد و نزاع دسته جمعی ۲۹ درصد کاهش یافته است و هیچگونه جرائم خشن در این شهرستان نداشتیم.

شعار«پلیس هوشمند، امین مردم» عملیاتی شده است

در این آئین از سبزپوشان نیروی انتظامی و فرمانده‌هان پاسگاه‌های انتظامی این شهرستان تقدیر شد.

هفته ناجا از ۱۱ مهر با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» آغاز شده و تا ۱۷ مهر ادامه دارد که بیش از یکصد عنوان برنامه در سطح شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

۲۰۸۷/۷۵۲۸


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کارگاه سفالگری برای کودکان