برگزاری طرح رایگان آموزش طب سنتی در سلامتکده طوبی


برگزاری طرح رایگان آموزش طب سنتی در سلامتکده طوبی

مدیر آموزشی سلامتکده طوبی : سلامتکده طوبی در جهت حفظ سلامت جامعه دوره‌های آموزشی رایگان برگزار می‌کند

برگزاری طرح رایگان آموزش طب سنتی در سلامتکده طوبیآقای علی یوسفی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به رسالت اصلی این سلامتکده که آگاهی بخشی به مردم در حوزه طب سنتی است و آموزش اساس این آگاهی بخشی است، از این رو برای نخستین بار در کشور طرح رایگان کارگاه‌های آموزشی را در این سلامتکده آغاز کرده ایم و به بیماران درباره طب سنتی آموزش می‌دهیم.
وی افزود: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سلامتکده و ثبت نام در این دوره آموزشی رایگان شرکت کنند و در کنار آموزش از مزاج شناسی و معاینه (ویزیت) رایگان طب سنتی هم برخوردار شوند.
آقای یوسفی گفت: امیدواریم با کمک مسؤولان گامی مؤثر در جهت اصلاح سبک زندگی برداشته شود.
وی افزود: این طرح به مدت یک سال ادامه خواهد داشت.

طب سنتی زیر نظر مراجع علمی مکمل طب نوین است
آقای علی عنابستانی مدیر سلامتکده طوبی نیز گفت: روش‌های درمانی طب سنتی در مراکز معتبر مکمل طب نوین پزشکی است.
آقای عنابستانی فزود: سلامتکده طوبی نخستین و جامع‌ترین سلامتکده طب سنتی در کشور و وابسته به دانشگاه بقیه الله است و در حیطه‌های آموزشی و پژوهشی و درمانی با ۱۲ کلینیک تخصصی فعالیت دارد.
وی ادامه داد: این سلامتکده روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ بیمار دارد که به درمان قطعی رسیده اند و تحت درمان متخصصان داخلی و بین المللی قرار دارند.
آقای عنابستانی با بیان اینکه روش‌های درمانی، مکمل طب نوین است گفت: ما به بیمارانی که مراجعه می‌کنند توصیه می‌کنیم درمان پزشک خود را کامل ادامه دهند و عمده پزشکان ما نیز پزشکان عمومی هستند که دوره Phd را در مراکز معتبر گذرانده و مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را اخذ کرده اند.
وی ادامه داد: درمان‌های طب سنتی ما منطبق بر طب سنتی اصیل است که هزاران سال قدمت دارد و خوشبختانه بیماران ما حتی از سایر کشور‌های دیگر از جمله عراق با علم درون زای کشورمان درمان شده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین