جلسه ویژه ستاره سابق میلان با سرمربی کامبوج


جلسه ویژه ستاره سابق میلان با سرمربی کامبوج

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال کامبوج در حالی آخرین تمرین خود را پیش از جدال با ایران در محل برگزاری این مسابقه برگزار کرد که ستاره سابق میلان و سرمربی کامبوج در جریان این تمرین جلسه‌ خصوصی را با یکدیگر برگزار کردند.

آخرین تمرین تیم ملی کامبوج پیش از دیدار با ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین امروز از ساعت ۱۷ در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی انجام شد.

تمامی بازیکنان ابتدا به صحبت‌های فلیکس دالماس گوش دادند و در پایان با روحیه فراوان برای هم دست زدند و تمرین را آغاز کردند.

کیسوکه هوندا ستاره اسبق تیم ملی ژاپن و باشگاه میلان که به عنوان مربی در کنار کامبوجی هاست زودتر از بقیه وارد زمین شد و با حالتی متفکرانه تمرینات را تماشا کرد. او همچنین در ادامه با دالماس مشغول صحبت شد و جلسه خصوصی را این دو برگزار کردند.

یک دوربین توسط دست اندرکاران کامبوج، به طور اختصاصی از هوندا تصویربرداری می‌کرد و ستاره ژاپنی حاضر به انجام مصاحبه با رسانه‌ها نشد.

تعدادی از خبرنگاران ایرانی خواستار لیست ۲۳ نفره تیم ملی کامبوج بودند اما نتوانستند به این لیست دسترسی پیدا کنند.

کوبل داوری بازی پنجشنبه ایران و کامبوج در ورزشگاه حاضر شدند و به عرق گیری پرداختند.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، ‌نیز با حضور در ورزشگاه در حال تدارک دیدن برگزاری بازی فردا بودند. در ادامه پرچم تیم کامبوج توسط مسئولان رسانه‌ای این تیم مورد تایید قرار گرفت. جالب است که یک پرچم دیگر هم توسط مسئولان برگزاری آورده شده بود که سپس مشخص شد با پرچم کامبوج تفاوت دارد.

حدود چهل خانم در جایگاه ویژه بانوان حضور داشتند و جلسه توجیهی برای آنها ترتیب داده شده بود. این تعداد نفرات قرار است فردا به عنوان همیار رابط مسئولان برگزاری و هواداران خانم باشند.

بازیکنان کامبوج ابتدا به پاسکاری با یکدیگر پرداختند و دروازه بان ها زیر نظر مربی خود تمرینات اختصاصی را پیگیری کردند.

بعد از ۱۵ دقیقه خبرنگاران تمرین را ترک کردند تا سایر برنامه‌های تمرینی پشت درهای بسته به انجام برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | وضعیت ناراحت‌کننده امامزاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی گسترده