پیش بینی 4800 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از مرزهای خوزستان / کرایه اتوبوس افزایش نداشته است


 پیش بینی 4800 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از مرزهای خوزستان / کرایه اتوبوس افزایش نداشته است

فتاحی از پیش بینی 2 هزار و 200 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در مرز شلمچه خبر داد و گفت: علاوه بر این یک هزار و 800 اتوبوس در مرز چذابه و 800 دستگاه اتوبوس نیز در اندیمشک برای بازگشت زائران اربعین پیش‌بینی شد.

«عبدالرضا فتاحی» امروز پنج شنبه ( ۱۸ مهرماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه، یک هزار و ۸۰۰ دستگاه در مرز چذابه و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیز در اندیمشک برای بازگشت زائران اربعین پیش‌بینی شد.

مسئول ساماندهی زائران پایانه‌های خوزستان افزود: یک هزار و ۶۰۰ دستگاه مینی بوس و بیش از چهار هزار خودرو شخصی نیز برای جابجایی زائران در پایانه های گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه به تدریج مستقر شده و یا می شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت زائران اربعین در گذرگاه های مرزی خوزستان در صورت نیاز به اتوبوس بیشتر از ناوگان حمل و نقل دولتی و نیروهای مسلح برای جابجایی زائران کمک گرفته می شود.

فتاحی تصریح کرد: آغاز روند بازگشت زائران تدریجی از گذرگاه های مرزی خوزستان در حال انجام است و تعدادی از اتوبوس های استان های تعریف شده در سامانه سماح در پایانه ها مستقر شدند.

وی با بیان اینکه کرایه اتوبوس افزایش نداشته است اضافه کرد: شرکت های مسافری که اقدام به افزایش کرایه کنند به تعزایرات حکومتی معرفی می شوند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!