دستگیری 2 گنده لات محله های فلاح و شمشمیری


دستگیری 2  گنده لات محله های فلاح و شمشمیری

حوادث رکنا: 2 شرور فراری محله های تهران که مخل نظم و امنیت بودند به دام افتادند.

به گزارش رکنا، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری 2 تن از اراذل و اوباش در محدوده جنوب غرب تهران خبر داد و گفت: این متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ "سعید راستی" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: خبری مبنی بر اینکه 2 نفر با در دست داشتن یک قبضه سلاح سرد ضمن برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم در یکی از محلات جنوب غرب شهر تهران موجب رعب و وحشت مردم را فراهم آورده اند و خودروهای شهروندان را تخریب کرده اند، دریافت شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به اینکه اقدامات مجرمانه این افراد شرور علاوه بر اخلال در نظم عمومی موجب ورود خسارت مالی به شهروندان بود، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت، وارد عمل شدند و با بررسی های میدانی، اقدامات فنی، مخفیگاه متهمان در محله های فلاح و شمشیری شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیم های عملیات این پلیس به مخفیگاه های متهمان اعزام و موفق شدند در 2 عملیات ضربتی و همزمان هر 2 شرور متواری را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل کنند.

سرهنگ راستی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفگیاه متهمان یک قبضه سلاح سرد، کشف شد، اضافه کرد: هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی