افزون بر 2 تن موادمخدر در سراوان کشف شد


افزون بر 2 تن موادمخدر در سراوان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 57 کیلو و 890 گرم انواع موادمخدر با توقیف 2 دستگاه پژو در سراوان کشف شد.

سردار محمد قنبری روزچهارشنبه در این باره اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اقدامات اطلاعاتی یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال موادافیونی از مناطق مرزی سراوان به عمق استان می‌کردند را شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلحانه، سرانجام بامداد روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و پارس در حال جابجایی محموله مواد افیونی در یکی از محورهای فرعی منتهی به شهر سراوان بودند شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: عوامل انتظامی پس از طی مسافتی با قرار گرفتن قاچاقچیان در منطقه کمین به آن‌ان دستور ایست دادند که سوداگران مرگ با تیراندازی به سمت عوامل انتظامی تغییر مسیر داده و با سرعت سرسام آوری با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان کرد: ساعتی بعد تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با پایش و مراقبت تمام محورهای ارتباطی منطقه درگیری، مخفیگاه قاچاقچیان را در یکی از روستاهای همان محدوده شناسایی و در یک عملیات حساب شده با هماهنگی مقام قضائی محل را به محاصره درآوردند.

وی افزود: یک سوادگر مرگ قبل از فرار دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و پارس توقیف شد.

فرماند ه انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بازرسی از این ۲ دستگاه خودرو ۲ تن و ۵۷ کیلو و ۸۹۰ گرم مواد مخدر شامل یک تن و ۹۶۹ کیلو و ۳۴۰ گرم تریاک و ۸۸ کیلو و ۵۵۰ گرم حشیش کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه قاچاق موادمخدر ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات