چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر


چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر

بیست و هفت مهر تولد محمد محبیان (پسر حبیب) و مرحوم محمود بنفشه خواه است. در ادامه مختصری با زندگی این دو هنرمند مهرماهی کشورمان آشنا می‌شوید.

چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر


ستاره | سرویس چهره‌ها - محمد محبیان فرزند مرحوم حبیب محبیان است که در عرصه هنری راه پدرش را پیش گرفته است. باید منتظر ماند و دید که آیا او می‌تواند در محبوبیت و هنر پا جای پای پدر خود قرار دهد.

چهره ها و افراد مشهور متولد بیست و هفت مهر

در ادامه این بخش کمی با زندگی و دنیای حرفه‌ای و هنری این دو هنرمند متولد ۲۷ مهر آشنا می‌شوید.

محمود بنفشه خواه

چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر


محمود بنفشه خواه، بازیگر متولد ۲۷ مهر سال ۱۳۲۱، عموی بیژن بنفشه خواه و برادر رضا بنفشه خواه بود. او فعالیت خود را در زمینه هنری از ۳۱ سالگی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. بنفشه خواه برای نخستین‌بار در سال ۶۵ و در جریان بازی در سریال "ماجرا‌های آقای خیرخواه" مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت. دو سال پس از اولین حضورش در تلویزیون به سینما نیز قدم گذاشت و در فیلم "ارثیه" به کارگردانی کاظم بلوچی بازی کرد. از دیگر آثار او در سینما و تلویزیون می‌توان به بازی در "مختارنامه"، "سگ کشی"، "آب و آتش"، "دردسر والدین" و... اشاره نمود. محمود بنفشه خواه سرانجام در هجدهم فروردین‌ماه سال ۸۹، بر اثر سکته قلبی و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.

محمد محبیان

چهره ها و افراد مشهور متولد 27 مهر


محمد محبیان متولد بیست و هفتم مهرماه سال ۵۷ در تهران، خواننده ایرانی و پسر مرحوم حبیب محبیان، خواننده فقید کشورمان است. ۵ ساله بود که به همراه پدر و مادرش به آمریکا مهاجرت کرد و در لس آنجلس ساکن شد. محمد به سبب علاقه‌ای که از کودکی به خوانندگی داشت وارد این عرصه شد و اولین آلبوم خود را با عنوان "جوونی" در سال ۸۳ روانه بازار کرد. "خودشه" و "ایران بانو" نام دیگر آلبوم‌های اوست.

از محمد محبیان به غیر از آلبوم، تک آهنگ‌هایی نیز منتشر شده است که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به بازخوانی "مرد تنهای شب"، و "پرواز حبیب" اشاره نمود. محمد پس از فوت پدرش به ایران آمد و در مراسم هفتم و چهلم او حضور پیدا کرد. آن موقع بود که رسانه‌های داخلی برای نخستین بار عکسی از پسر حبیب منتشر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...