مسی: باید بیش از قبل از خودم مراقبت کنم/ دوست ندارم مثل رونالدو و زلاتان درباره خودم حرف بزنم


مسی: باید بیش از قبل از خودم مراقبت کنم/ دوست ندارم مثل رونالدو و زلاتان درباره خودم حرف بزنم

بانک ورزش- فوق ستاره دنیای فوتبال در گفت‌وگویی جالب با یک نشریه اسپانیایی درباره وضعیت خود و موارد دیگر صحبت کرد. به گزارش بانک ورزش، لیونل...

بانک ورزش- فوق ستاره دنیای فوتبال در گفت‌وگویی جالب با یک نشریه اسپانیایی درباره وضعیت خود و موارد دیگر صحبت کرد.

به گزارش بانک ورزش، لیونل مسی در مصاحبه اختصاصی با مارکا اعلام کرد که باید بیشتر از قبل از بدنش مراقبت کند.

مارکا: کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویج از خودشان حمایت و پشتیبانی می کنند. شما این کار را انجام نمی دهید. خود را به عنوان یک بازیکن چگونه می بینید؟
مسی: ترجیح می دهم مردم در موردم صحبت کنند. می دانم چه کسی هستم، چه کاری انجام داده ام و چه کارهایی می توانم انجام دهم اما اینها را برای خودم نگه می دارم. مردم می توانند نظر خود را داشته باشند. دوست ندارم در مورد خودم صحبت کنم.

مارکا: چه نظری در مورد اینکه تا چه زمانی می خواهید به فوتبال خود ادامه دهید، دارید؟ آیا این موضوع را مورد بررسی قرار می دهید؟
مسی: به مرور زمان مشخص می شود. اولین کسی خواهم بود که می گوید من به اینجا رسیده ام و دیگر نمی توانم ادامه دهم یا خواهم گفت که احساس خوبی دارم که فوتبال را ادامه می دهم. با گذشت زمان به این موضوع خواهم رسید.

مارکا: در آلمان بحثی به راه افتاده است که دروازه بان اول تیم چه کسی باشد. به نظر شما بین تراشتگن و نویر چه کسی بهترین دروازه بان است و مهارت اصلی آنها چیست؟
مسی: این دو دروازه بانان بزرگی هستند. در شخصیت آنها شباهت هایی دیده می شود. آنها بازی را به خوبی می خوانند، مانند یک هافبک می توانند بازی کنند، بسیار سریع هستند. مارک را به خوبی می شناسم و می توانم در مورد او صحبت کنم اما نویر را در حال تمرین کردن نمی بینیم و معمولا بازی هایش را تماشا نمی کنم اما فکر می کنم آنها در کل دو دروازه بان شبیه به هم هستند.

مارکا: امسال برخی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست دادید. چه احساسی دارید که بدنتان نیازمند استراحت بیشتری است؟
مسی: سخت است زیرا ذهنیت شما خوب است، فکر می کنید 25 ساله هستید و می توانید همان کارها را مانند قبلا انجام دهید اما این بدن است که فرمان می دهد و شرایطی وجود دارد که باید بیش از قبل مراقب باشید.

مارکا: چه تفاوتی میان بارسلونای پپ گواردیولا و بارسلونای کنونی وجود دارد؟
مسی: حقیقت این است که زمان زیادی از آن دوران می گذرد. بازیکنان جدید بسیاری در تیم وجود دارند. فکر می کنم تنها 3 یا 4 بازیکن از آن دوران در تیم هستند. تیم در حال تغییر و وفق پیدا کردن با بازیکنانی که هر فصل داشتیم، بود.


مارکا: کریستیانو رونالدو همیشه پیشنهاد می دهد که از منطقه راحتی خود خارج شوید و به لیگ های دیگری بروید و او در 4 لیگ مختلف بازی کرده است. آیا به حرف او گوش خواهید داد؟
مسی: هر کسی هدف و تجربیات خود را دارد. هرگز نیازی به ترک بهترین باشگاه جهان که بارسلوناست نداشته ام و اینجا جایی است که من از تمرین، بازی کردن و شهر لذت می برم. شهر بسیار خوب است و همیشه می دانستم بجای گشتن اهدافم در باشگاه های دیگر، آنها را در این باشگاه دنبال می کنم.

مارکا: با وجود تصاحب عناوین، جایزه پوشکاش را کسب نکرده اید. چه احساسی دارید؟
مسی: همیشه می گویم جوایز فردی هدف من نیستند. بهترین بازیکن جهان، مرد سال فوتبال یا کفش طلایی و حتی گل برتر سال اهداف من نیستند. اگر آنها را کسب کنم خوب است در غیر این صورت همه چیز خوب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند