حضور میلیونی شهروندان 60 کشور در پیاده روی اربعین، نمایش اقتدار اسلام است


حضور میلیونی شهروندان 60 کشور در پیاده روی اربعین، نمایش اقتدار اسلام است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمیدی با اشاره به اینکه نشانه های جامعه مهدوی در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی مشهود بود، گفت: حضور میلیونی شهروندان 60 کشور در پیاده روی اربعین، نمایش اقتدار اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین«محمد عبدالحمیدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا، بیان کرد: حضور میلیون ها نفر از شهروندان ۶۰ کشور در این مراسم، نمایش اقتدار و عزت اسلام در جهان است.

امام جماعت مسجد لیله القدر افزود: اکنون زمان آن است که نقاط قوت و ضعف این مراسم شناسایی شود و دستگاه های مربوطه خیلی زود برای تقویت نقاط قوت و رفع مشکلات، دست به کار شوند. البته در تمام این مراحل باید به یاد داشته باشند که دست خدا و عنایت اهل بیت (ع) پشتیبان آنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه نشانه های جامعه مهدوی در جای جای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی مشهود بود، گفت: منتظران ظهور حضرت صاحب الامر (عج) به خوبی به جهانیان نشان دادند که آماده تشکیل تمدن نوین و عظیم اسلامی هستند که مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از موکب داران عراقی به آن اشاره کردند.

عبدالحمیدی با بیان اینکه مبلغان دینی و رسانه ها باید ابعاد مختلف پیاده روی اربعین را برای مردم تبیین کنند، یادآور شد: زائران نیز باید اثرات معنوی و تربیتی این مراسم را در خود تثبیت کنند و در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی، نمونه یک سوگوار متدین، انقلابی و مردم دار باشند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رسوایی اخلاقی بازیگر زن سریال جومونگ 3