200 هزار مودی از بخشودگی 8 هزار میلیارد تومانی برخوردار شدند


200 هزار مودی از بخشودگی 8 هزار میلیارد تومانی برخوردار شدند

پارسا با اشاره به اینکه حدود 200 هزار مودی بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد تومان مالیات خود را پرداخت کردند، گفت: از حدود 8 هزار میلیارد تومان بخشودگی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «امیدعلی پارسا» شب گذشته (یکشنبه 28 مهرماه) در تحریریه بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ هزار مودی بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مالیات خود را پرداخت کردند، گفت: از حدود ۸ هزار میلیارد تومان بخشودگی برخوردار شدند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه این سازمان مرداد ماه سال جاری با همگرایی و اجماع هر سه قوه، بخشنامه مهمی را برای حمایت از تولید، مقابله با فرار مالیاتی و فساد اداری صادر کرد، افزود: بر اساس این بخشنامه، همه جرائم مالیاتی قابل بخشش مودیان با پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا پایان مهر، بخشیده می‌شود. توقع و انتظار ما این بود با اطلاع رسانی که انجام دادیم، استقبال بیشتری شود.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش ها، با توجه به اینکه بسیاری از مودیان، پرداخت بدهی مالیاتی خود را به روز‌های آخر مهلت تعیین شده موکول کردند، گفت: احتمالا فردا و پس فردا ترافیک سنگینی داریم از این رو از مودیان می خواهیم در مهلت باقیمانده، پرداخت بدهی‌های مالیاتی خود را به بعد از ظهر موکول نکنند و آن را اوایل صبح، انجام دهند.

پارسا با تاکید بر اینکه اجرای بخشنامه بخشودگی جرایم مالیاتی فرصت استثنایی و بی نظیر برای مودیان بدهکار است، افزود: کارکنان سازمان امور مالیاتی، فردا تا ساعت ۱۸ و پس فردا تا ساعت ۲۰ در خدمت مردم هستند.

وی با بیان اینکه همه مودیان با مراجعه به این سازمان با حداقل تشریفات اداری و بدون بررسی‌های زمان بر و به آسان‌ترین شکل ممکن با پرداخت اصل بدهی خود از بخشودگی جرایم مالیاتی برخوردار می‌شوند، افزود: سازمان امور مالیاتی این افراد را خوش حساب تلقی می‌کند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: با توجه به اینکه این بخشنامه، مرداد ابلاغ شد بنابراین به هیچ وجه به فکر تمدید این مهلت نیستیم و امیدواریم مودیان به موقع مراجعه کنند تا نیازی به تمدید نباشد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی