معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان در منزل


معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان در منزل

امروزه کتاب زبان انگلیسی شامل مجموعه‌های بسیار متنوعی در بخش آموزشی می‌شود.کتاب زبان انگلیسی برای تقویت مهارت‌های اصلی، گرامر و تلفظ و لغات استفاده می‌شوند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کتاب های آموزش زبان انگلیسی امروزه با توجه به سطح بندی یادگیری زبان انگلیسی، در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته ارائه می شوند. همچنین با توجه به اینکه دو آزمون اصلی ارزیابی یادگیری زبان اصلی (تافل و آیلتس) در چهار مهارت خواندن، نوشتن، گفتاری و شنیداری انجام می شود، کتاب های زبان انگلیسی در راستای تقویت این چهار مهارت اصلی نگاشته می شوند. در این مقاله با معرفی مختصر زبان انگلیسی، به مبحث یادگیری زبان انگلیسی، کتاب زبان انگلیسی و خرید آن می پردازیم.

زبان انگلیسی

امروزه زبان انگلیسی در ۵۳ کشور، سازمان ملل، اتحادیه اروپا و اتحادیه کشور های منافع المشترک، یک زبان رسمی تلقی می شود. همچنین از آنجایی که این زبان یک زبان بین المللی است، امروزه در غالب و اکثر کشور های جهان به تدریس آن پرداخته می شود.

کتاب زبان انگلیسی

از آنجایی که امروزه نمی توان نفوذ و قدرت زبان انگلیسی در عرصه های مختلفی علمی، سیاسی، اقتصادی و ... را نادیده گرفت، امروزه غالب قشر فرهیخته، دانشجویان، مسافران، سیاستمداران، افراد اقتصاددان و ... سعی می کنند تا با آموختن زبان انگلیسی، بتوانند علاوه بر اینکه از علم روز بهره برند، بتوانند دامنه ارتباطی خود با جهان را گسترش دهند. به همین خاطر کتاب های زبان انگلیسی، اولین لوازمی هستند که ما باید برای آموختن زبان انگلیسی آن ها را تهیه کنیم.

به طور کلی، از آن جایی که آموزش زبان انگلیسی و آزمون آن برای ارزیابی میزان درک زبان، در چهار جنبه شنوایی، گفتاری، خواندن و نوشتن خلاصه می شود، کتاب های زبان انگلیسی در موضوعات و قالب های مختلفی عرضه می شوند که از جمله موضوع بندی آنها می توان گفت:

کتاب های آموزش گرامر کتاب های آموزش مهارت شنوایی کتاب های آموزش مهارت گفتاری و شنوایی کتاب های آموزش مهارت نوشتاری و شنوایی کتاب های آموزش مهارت خواندن کتاب های یادگیری لغت کتاب های تمرین

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان در منزل

خرید کتاب زبان انگلیسی

امروزه از جمله بهترین مجموعه کتاب های زبان انگلیسی در بخش یادگیری، می توان به مجموعه های زیر اشاره نمود:

مجموعه کتاب های Oxford Word Skills که در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته ارائه شده اند و شامل ۵ کتاب می باشند. این کتاب ها برای یادگیری لغات مورد نیاز در مکالمه انگلیسی و در کنار تمارین و مثال ها می باشند. مجموعه English Grammar in Use که در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته توسط دانشگاه معتبر کمبریج ارائه شده است و منبع بسیار مناسبی برای یادگیری بخش گرامری زبان انگلیسی می باشد. مجموعه کتاب های Top Notch که شامل ۶ کتاب می باشند. این مجموعه که یکی از معروف ترین مجموعه های آموزش زبان می باشد، بر اساس موضوعات بروز و کاربردی نگاشته شده است و برای مهارت های Writing, Listening, Grammar و Vocabulary مناسب می باشند.

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان در منزل

خرید اینترنتی کتاب رمان انگلیسی

منابع فرعی همچون کتاب های رمان، مجلات، مسابقه ها و ... همواره یکی از بهترین منابع آموزشی در کنار یادگیری و مطالعه کتاب های اصلی یادگیری زبان هستند که همواره توصیه می شود تا برای عمیق تر شدن و گسترش دامنه لغت زبان انگلیسی، آنها را مطالعه کنید.

از جمله بهترین رمان های انگلیسی که می توانند در یادگیری زبان انگلیسی موثر باشند می توان گفت:

مجموعه هری پاتر مجموعه ارباب حلقه ها کتاب رمان انگیزشی becoming کتاب پرفروش No Friend But the Mountains

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان در منزل

کتاب آمریکن انگلیش فایل

یکی دیگر از منابع زبان در کتاب زبان انگلیسی، دوره شش سطحی English File است که برای بزرگسالان می باشد. این مجموعه از انتشارات آکسفورد است و مطابق سیستم آمریکایی می باشد. ویژگی جالب این مجموعه به سطح بندی آن به سطوح ابتدایی، مقدماتی، پیش از متوسط، متوسط، متوسط + و پس از متوسط اشاره نمود. این مجموعه برای دوره های آمادگی آیلتس در ایران تدریس می شود و جزو منابع بروز در تقویت مهارت گفتاری و مکالمه می باشد.

معرفی بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان در منزل

نکاتی در تهیه کتاب‌های زبان انگلیسی

در پایان می خواهیم نکاتی را در مورد خرید کتاب زبان انگلیسی بیان کنیم.

سعی کنید در خرید کتاب زبان انگلیسی، از کتبی که بتواند بخش اعظمی از نیاز های شما را در یادگیری مهارت های زبان انگلیسی پوشش دهد، استفاده کنید. از کتب بروز استفاده کنید. آخرین نسخه کتاب زبان انگلیسی را جستجو کنید و منابع خود را بروز نگه دارید. از کتاب های معتبر استفاده کنید. سعی کنید از انتشارات معتبر که اصول نگارش را رعایت کرده باشند استفاده نمایید. سعی کنید از کتبی استفاده کنید که لحن آموزشی انگیزشی دارد و همچنین از کتبی که با استفاده از سی دی های آموزشی، تصاویر و بیان نکات در آن وجود دارد، استفاده کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4754174

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعترافات تکان دهنده همسرکُش ها در مشهد ! + عکس 3 زن و مرد قاتل