آیفون های 2020 با چه تغییراتی سال آینده معرفی می شوند؟


رسانه کلیک – آیفون های 2020 در مقایسه با مدل های قبلی، دچار تغییرات بسیاری می شوند که در ادامه شما را با برخی از آن ها آشنا می کنیم. طراحی نهایی آیفون های 2020 حداقل تا پنج ماه دیگر قطعی می شود؛ با این حال گزارش های جدیدی پیرامون این محصولات، ما را با […] نوشته آیفون های 2020 با چه تغییراتی سال آینده معرفی می شوند؟ اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – آیفون های 2020 در مقایسه با مدل های قبلی، دچار تغییرات بسیاری می شوند که در ادامه شما را با برخی از آن ها آشنا می کنیم.

طراحی نهایی آیفون های 2020 حداقل تا پنج ماه دیگر قطعی می شود؛ با این حال گزارش های جدیدی پیرامون این محصولات، ما را با برخی از تفاوت های اساسی آشنا می کنند.

آیفون پرو بعدی دارای طراحی متفاوتی برای بریدگی نمایشگر است

ظاهرا اپل در حال آماده سازی چند نمونه جدید برای سیستم تشخیص چهره است. برخی از این نمونه ها عرض کمتری دارند و بعضی دیگر، دارای طراحی فشرده هستند و احتمالا به راحتی در حاشیه بالای گوشی جای می گیرند. لازم به ذکر است؛ سیستم های جدید از سرعت بالاتری برخوردار بوده و می توانند چهره فرد را از زوایای مختلف شناسایی کنند.

طبق گزارش های منتشر شده، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به ترتیب مجهز به نمایشگرهای 5.4 اینچی و 6.7 اینچی با حاشیه های بسیار باریک خواهند بود. آیفون 12 معمولی نیز به جای پنل LCD از نمایشگر اولد استفاده خواهد کرد.

آیفون های 2020 با چه تغییراتی سال آینده معرفی می شوند؟

آیفون های 2020 با چه تغییراتی سال آینده معرفی می شوند؟

آیفون های 2020 درست مانند سری آیفون 11 دارای ماژول دوربین مربعی شکل هستند اما ظاهرا نوع سنسورها تغییر پیدا می کند. احتمال می رود که سری آیفون 12 پرو به سنسور ToF و آیفون 12 معمولی به سنسور تله فوتو مجهز شود.

استفاده از خطوط آنتن عریض تر برای پشتیبانی از شبکه 5G

شرکت اپل برای آیفون های 2020 قاب های متفاوت و صاف تری را در نظر گرفته، اما نوع مواد به کار گرفته شده در این قاب ها هنوز مشخص نشده است. با این حال گفته می شود که قاب سری پرو از جنس استیل ضد لک و قاب آیفون 12 معمولی از جنس آلومینیوم خواهد بود.

گوشی های جدید از خطوط آنتن عریض تر با ضخامت 1 میلیمتر بهره می برند. این خطوط در بالا، پایین و دو طرف محصول کشیده شده اند. مواد پلاستیکی به کار رفته در این آنتن ها جای خود را به شیشه، سرامیک یا یاقوت کبود می دهد. این تغییرات روی هم رفته موجب بهبود ارتباطات و پشتیبانی از شبکه 5G خواهند شد.

آیفون های 2020 با چه تغییراتی سال آینده معرفی می شوند؟

آیفون های 2020 با چه تغییراتی سال آینده معرفی می شوند؟

حذف پورت های فیزیکی در آیفون های 2020

ظاهرا آیفون های 2020 فاقد هرگونه پورت فیزیکی خواهند بود. اپل قصد دارد تا علاوه بر شارژ بی سیم، از فناوری UWB برای تبادل داده ها استفاده کند. این فناوری پر سرعت در تراشه U1 فعلی اپل نیز به کار گرفته شده است.

Source: phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟