تمدید مهلت شرکت در مسابقه «اشک‌ها و عبرت‌ها» در فارس


تمدید مهلت شرکت در مسابقه «اشک‌ها و عبرت‌ها» در فارس

گروه فرهنگی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد فارس با بیان اینکه دومین دوره مسابقه کتابخوانی «اشک‌ها و عبرت‌ها» در این استان در حال برگزاری است، گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا فردا تمدید شده است.

تمدید مهلت شرکت در مسابقه «اشک‌ها و عبرت‌ها» در فارس

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه با بیان اینکه دومین دوره مسابقه کتابخوانی اربعین حسینی با عنوان «اشک‌ها و عبر‌ت‌ها» در این استان حال اجراست، گفت: این مسابقه به‌صورت آنلاین و همزمان کشوری در استان فارس نیز اجرا می‌شود.

وی با تصریح اینکه علاقه‌مندان از ساعت 9 صبح تا 18 امروز مهلت دارند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: مهلت شرکت در این مسابقه تا ساعت 18 فردا نیز تمدید شده است.

نداف یادآور شد: دومین دوره مسابقه کتابخوانی به‌مناسبت اربعین حسینی به‌همت معاونت قرآن و عترت و ستاد اربعین در استان فارس برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه arbaeen.ghoran.ir و دریافت فایل الکترونیکی کتاب «پس از پنجاه سال پژوهشی تازه پیرامون قیام امام حسین(ع)» نوشته مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز مادی و معنوی آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، گفت: شاغلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کسب حدنصاب قبولی در این مسابقه می‌توانند از گواهینامه آموزشی با عنوان «مردم سالاری دینی» به‌مدت ۱۲ ساعت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

من در یک روز 50 تا درست کردم و همه را فروختم! ایده فوق‌العاده زیبا با نخ و بطری پلاستیکی