مایک ایبارا به عنوان معاون رئیس اجرایی به شرکت بلیزارد پیوست


مایک ایبارا به عنوان معاون رئیس اجرایی به شرکت بلیزارد پیوست

مایک ایبارا، معاون رئیس پیشین بخش‌های مختلف ایکس‌باکس لایو در روز چهارم نوامبر سال جاری به طور رسمی به شرکت بلیزارد خواهد پیوست. ایبارا پیش از این در شرکت مایکروسافت نقش‌های بسیاری داشته، از معاون رئیس بخش‌های ایکس‌باکس لایو گرفته تا بخش‌های سرویس ایکس‌باکس Game Pass و چندین مقام دیگر. او به تازگی در اکانت توئیتر خود به طور رسمی جدایی از...

مایک ایبارا، معاون رئیس پیشین بخش‌های مختلف ایکس‌باکس لایو در روز چهارم نوامبر سال جاری به طور رسمی به شرکت بلیزارد خواهد پیوست.

ایبارا پیش از این در شرکت مایکروسافت نقش‌های بسیاری داشته، از معاون رئیس بخش‌های ایکس‌باکس لایو گرفته تا بخش‌های سرویس ایکس‌باکس Game Pass و چندین مقام دیگر. او به تازگی در اکانت توئیتر خود به طور رسمی جدایی از مایکروسافت پس از همکاری طولانی مدت 20 ساله و ملحق شدن به شرکت بلیزارد به عنوان معاون رئیس اجرایی و GM را اعلام کرد.

خوشحالم که به طور رسمی اعلام کنم به شرکت بلیزارد پیوسته‌ام تا نقش معاون رئیس اجرایی و GM را داشته باشم و از روز چهارم نوامبر سال جاری کار خود را آغاز کنم (در همایش بلیزکان هم حضور خواهم داشت!). ما با تمام قوت و انرژی خود کار خواهیم کرد تا آثاری بی‌نظیر و تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم. بی‌صبرانه منتظر شروع کار هستم!

ایبارا مطمئناً زمان جالبی را برای پیوستن به شرکت بلیزارد انتخاب کرده است. مخصوصاً بعد از اتمام همایش بلیزکان که از روز اول تا سوم نوامبر جریان خواهد داشت. شایعات زیادی از معرفی بازی‌های Diablo 4، Diablo 2 Remastered و 2 Overwatch به گوش می‌رسد که مراسم امسال را به یکی از موردانتظارترین مراسم‌های چند سال اخیر تبدیل کرده است. به علاوه در برنامه زمانی که بلیزارد به طور رسمی منتشر کرده، برای رویداد اصلی 6 پنل مرموز و معرفی نشده وجود دارد که احتمال معرفی عنوان‌های ذکر شده را بیشتر می‌کند.

البته اگر طرفدار این شرکت بوده‌اید و مراسم سال گذشته و معرفی فاجعه‌بار Diablo Immortal را بخاطر داشته باشید، شاید بهتر باشد زیاد امیدوار معرفی پروژه‌های خاص و جذاب نباشید. حداقل می‌توان به معرفی اکسپنشن آتی بازی محبوب و تمام‌نشدنی World of Warcraft امید داشت که طبق عادت دو ساله، امسال باید منتظر رونمایی از آن باشیم. مراسم آغازین همایش بلیزکان در روز اول نوامبر ساعت 11 صبح به وقت امریکا شروع خواهد شد.

مایک ایبارا به عنوان معاون رئیس اجرایی به شرکت بلیزارد پیوستمایک ایبارا به عنوان معاون رئیس اجرایی به شرکت بلیزارد پیوست

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدرسه‌ها فردا تعطیل می‌شوند؟