عرضه بازی Ghost Of Tsushima تا اواخر سال 2020 تاخیر خورد


عرضه بازی Ghost Of Tsushima تا اواخر سال 2020 تاخیر خورد

به تازگی باخبر شدیم که عرضه جهانی یکی دیگر از عنوان‌های انحصاری پلی‌استیشن 4، بازی Ghost Of Tsushima نیز با تاخیر مواجه شده است. پروز گذشته روز خوبی برای طرفداران کنسول پلی‌استیشن 4 و سونی نبود. چرا که در ابتدا توسط جیسون شرایر از Kotaku باخبر شدیم که بازی موردانتظار استودیو ناتی داگ، The Last of Us 2 با تاخیر مواجه شده و عرضه جهانی آن از فوریه...

به تازگی باخبر شدیم که عرضه جهانی یکی دیگر از عنوان‌های انحصاری پلی‌استیشن 4، بازی Ghost Of Tsushima نیز با تاخیر مواجه شده است.

پروز گذشته روز خوبی برای طرفداران کنسول پلی‌استیشن 4 و سونی نبود. چرا که در ابتدا توسط جیسون شرایر از Kotaku باخبر شدیم که بازی موردانتظار استودیو ناتی داگ، The Last of Us 2 با تاخیر مواجه شده و عرضه جهانی آن از فوریه 2020 به بهار 2020 موکول شده است. با وجود آنکه یک ماه پیش و پس از مدت‌ها صبر و انتظار، این استودیو تاریخ ابتدایی عرضه را اعلام کرد و طرفداران خود را خشنود کرده بود. اکنون نوبت بازی Ghost Of Tsushima رسیده که با تاخیر در زمان عرضه مواجه شود.

شرایر در ادامه توئیتی که از تعویق افتادن The Last of Us 2 گفته بود، به تاخیر ساخته جدید استودیو ساکر پانچ نیز اشاره کرد که تا اواخر سال 2020 میلادی باید منتظر آن بمانیم. البته اگر دقیق‌تر بخواهیم بگوییم، نباید لفظ تاخیر را برای عنوانی که تاکنون تاریخ دقیق عرضه یا حتی زمان احتمالی برای انتشار جهانی آن نداشتیم، بکار ببریم. شرایر در ادامه خاطر نشان کرد که بازی Ghost Of Tsushima برای عرضه در نیمه ابتدایی 2020 برنامه ریزی شده بود و با توجه به اطلاعات اندکی که از بازی در اختیار داریم و ویدئوهایی کمی که از آن دیدیم، کمی جای تعجب داشت.

طرفداران مدت‌ها بود که حدس می‌زدند این عنوان برای زمان شروع به کار کنسول نسل آینده سونی، PS5 آماده می‌شود. هرچند که این شرکت در بیانیه‌‌های رسمی خود به آن‌ها اطمینان خاطر داده بود که این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. اما اکنون که باخبر شدیم تا انتهای سال 2020 برای تجربه بازی باید صبر کنیم، بعید نیست که با توجه به نزدیک بودن عرضه آن به کنسول PS5، در انتها برای هر دو کنسول سونی منتشر شود. باید منتظر ماند و دید.

عرضه بازی Ghost Of Tsushima تا اواخر سال 2020 تاخیر خوردعرضه بازی Ghost Of Tsushima تا اواخر سال 2020 تاخیر خورد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر