رسمی: تاریخ عرضه بازی The Last of Us 2 تأخیر خورد


رسمی: تاریخ عرضه بازی The Last of Us 2 تأخیر خورد

بازی The Last of Us 2 که اخیراً پس از مدت‌ها انتظار تاریخ انتشار مشخصی دریافت کرد و باعث خوشحالی طرفداران شد، حال انتشارش به تعویق افتاده است. پس از گزارشی که به‌تازگی مبنی بر به تعویق افتادن عرضه‌ی بازی The Last of Us 2 به بهار 2020 منتشر شد، اکنون سونی رسماً این موضوع را اعلام کرده است. این عنوان انحصاری به شدت محبوب و مورد انتظار که ماه‌ها است...

بازی The Last of Us 2 که اخیراً پس از مدت‌ها انتظار تاریخ انتشار مشخصی دریافت کرد و باعث خوشحالی طرفداران شد، حال انتشارش به تعویق افتاده است.

پس از گزارشی که به‌تازگی مبنی بر به تعویق افتادن عرضه‌ی بازی The Last of Us 2 به بهار 2020 منتشر شد، اکنون سونی رسماً این موضوع را اعلام کرده است. این عنوان انحصاری به شدت محبوب و مورد انتظار که ماه‌ها است نام آن را در هر جایی می‌شنویم، از این پس قرار است با تأخیری سه ماهه در 29 می 2020 مصادف با 9 خرداد 1399 به انتشار برسد.

به گفته‌ی کارگردان The Last of Us 2 یعنی «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) در پلی‌استیشن بلاگ، این تأخیر در زمان عجیبی سر از کار در آورده است.

با این حال، طی چند هفته‌ی گذشته بود که داشتیم بخش‌هایی از بازی را به پایان می‌رساندیم و متوجه شدیم که زمان کافی نداریم برای اینکه بازی را به سطحی برسانیم که به آن سطح ناتی‌داگ می‌گوییم. در این نقطه با دو گزینه مواجه هستیم؛ از بخش‌هایی از بازی بگذریم یا اینکه زمان بیشتری را کسب کنیم. ما دومین گزینه را انتخاب کردیم و این تاریخ انتشار جدید به ما اجازه می‌دهد که همه چیز را در سطح رضایت خودمان به اتمام برسانیم درحالی که همچنین فشار روی تیم را کاهش می‌دهیم.

در حالی که آسوده‌خاطر هستیم که لازم نیست از بخشی از چشم‌انداز خود بگذریم، ناراحت هستیم از اینکه نتوانستیم جلوی این وضعیت را بگیریم. ای کاش می‌توانستیم میزان کاری که باید برای تثبیت بیشتر بازی انجام دهیم پیش‌بینی کنیم، اما مقیاس و اندازه‌ی این بازی بر ما غلبه کرد. ما از ناامید کردن طرفداران خود بیزاریم و به این خاطر متأسفیم.

چنین تأخیرهایی برای استودیوی ناتی‌داگ اتفاق جدیدی نیستند. Uncharted 4: A Thief’s End چندین بار به‌خاطر تغییرات استودیو از جمله خروج «ایمی هنیگ» (Amy Hennig) با تأخیر مواجه شد. با این وجود، به نظر نمی‌رسد که انتشار بازی The Last of Us 2 باری دیگر به تعویق بیفتد و احتمالاً می 2020 آخرین تاریخ انتشار آن خواهد بود.

The Last of Us 2 هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد و عنوان بسیار بلندپروازانه‌ای برای استودیوی ناتی‌داگ است که از جمله وعده‌های آن می‌توان به این اشاره کرد که 50 درصد از نسخه‌ی اول بزرگ‌تر خواهد بود.

رسمی: تاریخ عرضه بازی The Last of Us 2 تأخیر خوردرسمی: تاریخ عرضه بازی The Last of Us 2 تأخیر خورد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ امیر حسین زاده عشق