معرفی 47 متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی آستارا در مهر ماه


معرفی 47 متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی آستارا در مهر ماه

آستارا - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا گفت: 47 پرونده تخلف اقتصادی بازار و اصناف در مهرماه امسال تشکیل و متخلفان برای جزا و جریمه، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی‌شدند.

محسن آهنی روز یکشنبه اظهار کرد: در مهر ماه ۲ هزار و ۳۷۳ بار از واحدهای صنفی بخصوص نانوایی ها توسط بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت آستارا بازدید شد و رقم تخلف متخلفان، یک میلیارد و ۷۸۱ میلیون و ۷۵ هزار ریال است.

وی بیان کرد: بیشترین تخلف بازاریان به ترتیب درج نکردن قیمت، گرانفروشی، صادر نکردن صورتحساب و کم فروشی بود و ۲۵ گزارش و شکایت مردمی ثبت شده است.

وی از شهروندان خواست تخلف اقتصادی را به تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت یا به شماره ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.

آهنی گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، روز هشتم آبان ماه رزمایش پخت نان با گازوئیل به عنوان سوخت دوم جایگزین گاز، با هدف تمرین پخت اضطراری در مواقع بحرانی در آستارا برگزار خواهد شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی