طوفان شدید در آبادان و خرمشهر


حوادث رکنا: مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی رگبار، رعد و برق، تندباد و احتمال ریزش تگرگ در استان خبر داد.

به گزارش رکنا، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد تا اوایل روز سه‌شنبه (۷ آبان) با تاثیر خط سامانه ناپایداری بر روی استان خوزستان، شاهد رگبار باران، رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و احتمالا ریزش تگرگ به ویژه در روز یکشنبه در مناطق جنوبی و شرقی استان باشیم.

وی افزود: همچنین این شرایط در روز دوشنبه برای مناطق شمال و شمال شرقی خوزستان پیش‌بینی می‌شود. در روز سه‌شنبه تنها در برخی نقاط، بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در این مدت خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری بیان کرد: ساعاتی پیش طوفان تندری شدید با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت به صورت لحظه‌ای در آبادان و خرمشهر رخ داد. مسیر حرکت باد به سمت مناطق جنوب تا مرکزی و بعد به سمت مناطق شرقی خوزستان خواهد بود.

وی با اشاره به میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز، عنوان کرد: میزان بارندگی در این مدت در شادگان ۱۷.۶ میلیمتر، آبادان ۱۶.۴ میلیمتر، بندرماهشهر ۱۴.۷ میلیمتر، بهبهان ۹.۴ میلیمتر، امیدیه و آغاجاری ۸.۵ میلیمتر، ایذه ۵.۲ میلیمتر و در اهواز ۲.۸ میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۶.۳ و دهدز با ۱۲.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۰.۸ تا ۳۳.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانستن این موارد درباره خشونت خانگی ضروری‌ست!