خجالتی ترین آدمی که سادیو مانه دیده!


سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول علاقه دارد برای همیشه در این تیم باقی بماند. نوشته خجالتی ترین آدمی که سادیو مانه دیده! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خجالتی ترین آدمی که سادیو مانه دیده!

سادیو مانه: خجالتی ترین آدمی که دیده ام؟ بابی فرمینو
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۷
خجالتی ترین آدمی که سادیو مانه دیده!

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول علاقه دارد برای همیشه در این تیم باقی بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فصول اخیر اخباری در مورد علاقه رئال مادرید به جذب سادیو مانه مطرح شده، اما وی علاقه ای به ترک آنفیلد ندارد. این ستاره ۲۷ ساله در فصل جاری عملکرد خوبی از خود ارائه داده و تا امروز موفق به زدن پنج گل در لیگ برتر و دو گل لیگ قهرمانان اروپا شده است. سادیو مانه ابراز امیدواری کرد دوران حضور وی در آنفیلد ادامه پیدا کند.

سادیو مانه گفت:

“من از حضور در این باشگاه بزرگ بسیار خوشحالم و از بازی کردن برای لیورپول لذت می برم. امیدوارم که برای همیشه اینجا بمانم.

بازی کردن کنار روبرتو فرمینو و محمد صلاح؟ قرار گرفتن در ترکیب کنار آنها آسان است. من شخصا احساس بسیار خوبی دارم که کنار آنها بازی کنم. فرمینو و صلاح بازیکنان خوبی هستند و با حضور آنها همه چیز آسان تر است. کنار محمد صلاح معمولا سرگرم هستم و او انسان خونسرد و خوبی است. بابی فرمینو خیلی خجالتی است، او خجالتی ترین بازیکن فوتبال است که من تا به حال دیده ام، اما انسان بسیار خوبی است.

من در برخی از تیم های جهان بازی کرده ام، اما لیورپول بی نظیر و مثل یک خانواده است، فضا در اینجا همیشه فوق العاده است. طبیعی است که چهار سال که کنار هم هستیم، یکدیگر را بهتر بشناسیم. ما همچنین بیرون زمین هم با هم هستیم و این برای افزایش روحیه تیمی مهم است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه