طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه


طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود این که شما به طور کلی از آن دسته آدم هایی نیستید که برای به دست آوردن تحسین و توجه دیگران بازی به راه بیندازند، امروز ممکن است دلتان بخواهد برای به دست آوردن حمایت دیگران راه خودتان را تغییر داده و با خواسته های آنها کنار بیایید. حتی اگر مشغول انجام یک پروژه فردی باشید هم، یکی از همین اطرافیان امروز نقش مهمی را در پیشرفت روند کارهای شما ایفا خواهد کرد. یادتان باشد که وقتی کسی قصد کمک کردن به شما را دارد سپاسگزار باشید، در مورد او قضاوت نکنید و اسم این کار او را فضولی نگذارید. به قول مارک تواین «یک ذهن باز به دیگران این اجازه را می دهد که فکر ارزشمندی را به آن اضافه کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که آینده مسیرهای مختلفی را پیش روی شما قرار داده است، اما نمی توانید از هیچ کدام آن ها مطمئن باشید، نمی دانید که این مسیرها در نهایت به کجا ختم خواهند شد. تردیدهای تان موجب می شود نتوانید مقاصدتان را به راحتی اجرا کنید. اگر در مسیر حرکت با مانع برخورد کردید یا شکست خوردید نا امید نشوید، بدانید هر قدمی که برمی دارید شما را به هدف تان نزدیک تر می کند. امروز کسی نمی تواند شما را با جواب های ساده دست به سر کند. حاضرید هر کاری بکنید تا در نهایت به عمق ماجرا پی ببرید. اما یادتان باشد که این کار شما می تواند راحتی تان را سلب کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما نمی توانید درک کنید که چرا دیگران امروز اینقدر وسواسی شده اند و برای خودشان از کاه کوه درست می کنند. شما خودتان را درگیر این وضعیت نکنید و مثل همیشه رفتار کنید. شما در حال حاضر نسبت به تصمیمی که در مورد آینده رابطه عاطفی خود گرفته اید خیلی مطمئن هستید و به همین دلیل هم حاضرید انرژی زیادی را صرف رسیدن به هدف خود بکنید. متاسفانه شما ممکن است در این راه احساسات منفی خود را نادیده گرفته و مشکلات را برای جلوگیری از زیر سوال رفتن کارهایتان انکار کنید. افکار منطقی هیچ کمکی به توجیه خواسته های غیر منطقیتان نخواهد کرد، اما در مسائل عاطفی همیشه هم نمی شود روی عقل و منطق حساب کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد بعضی ها خواسته هایی دارند که به زبان نمی آورند، اما شما می توانید آن ها را احساس کنید، در حالی که هیچ راه ساده ای برای گریز پیش پای تان وجود ندارد. اگرچه این روزها برای بسیاری تعطیلات تابستانی است، اما از شما انتظار می رود که سر کارتان حاضر باشید و به تعهدات تان برسید. ممکن است فکری به سرتان بزند که بتوانید به کمک آن برای خود زمان بخرید و کارآمدی تان را افزایش دهید. البته امروز به شما توصیه می شود که از همان راهکارهای پیشین استفاده کنید، حتی اگر این راهکارها موجب طولانی شدن کًًارهای تان شوند. می توانید خلاقیت های تان را برای روز دیگری بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می خواهید کارهایتان منعکس کننده امیدها و آرزوهایتان و در راستای آنها باشند، اما فکر می کنید که فعلا وقت کافی برای غرق شدن در عالم فکر و خیال را ندارید و حاضر هستید بیخیال چیزهایی شوید که برای ذهن و روحتان اهمیت دارند تا فقط کارها و مسئولیت های خود را در دنیای خسته کننده واقعی انجام داده باشید. خوشبختانه شما این را می دانید که رویاهایتان آینده تان را می سازند و نباید وقت و انرژی خود را صرف خواسته های غیر منطقیتان بکنید که هیچ گاه عملی نخواهند شد، اما پایبندی بیش از اندازه این تفکر می تواند بازدارنده هم باشد و شما را در دنیای محدودی که برای خودتان ساخته اید محبوس کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد همزمان درگیر چند موضوع عاطفی هستید، اما باید حواس تان را جمع کنید تا مبادا همه چیز روی سرتان خراب شود. برای دستیابی به موفقیت باید استراتژی داشته باشید، اما اول از همه باید انگیزه های تان را مشخص کنید. به دیگران بگویید که به دنبال چه چیزهایی هستید، اما یادتان باشد که بیهوده به حرف های تان شاخ و برگ ندهید. اگر دوستان تان انگیزه های شما را بفهمند خودشان به سراغ تان می آیند و کمک تان خواهند کرد. اکنون برای این که به نتیجه برسید باید مقاصدتان را با شفافیت عمل کنید. امروز بیشتر از انجام کارهایی که روی میز کارتان جمع شده اند، ذهنتان درگیر رسیدن به اهداف بلند مدتتان است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما می گوید وقتی مسئولیت هایی که به عهده دارید با اهداف و آرزوهای فردیتان در تناقض باشند برنامه ریزی کردن برای زندگی خیلی دشوار به نظر می رسد. شما کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و اگر روی انجام این کارها تمرکز کنید خیلی زود بیشتر آنها را به انجام رسانده و وقت آزاد و کافی برای ایجاد شرایط و موقعیت های جدید برای خودتان را خواهید داشت. پیش از آن که برای ایجاد تغییرهای کلی که تمام زندگیتان را تحت الشعاع قرار خواهند داد برنامه ریزی کنید شرایط فعلی خودتان را بسنجید. امروز روی کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید، اما وقتی را هم برای فکر کردن به اولویت های اصلی خود در زندگی و برنامه ریزی برای رسیدن به آنها اختصاص دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است از سوی یک دوست یا همکار مشورت هایی دریافت کنید که بیشتر از آن چه انتظار دارید شبیه اعمال قدرت است. مثل این می ماند که دیگران از حدو مرزهای خودشان گذشته اند و اکنون قصد دارند به محدوده ی شما تجاوز کنند. اما یادتان باشد که شما در یک محیط ایزوله زندگی نمی کنید، به نفع تان است که با گوش باز حرف های همه را بشنوید. زیاده روی نکنید، زیرا مشورت های سازنده ی دیگران دقیقاً همان چیزی است که امروز به آن نیاز دارید. به شما توصیه می شود که به دیگران فرصت دهید تا کمک تان کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ذهن شما پر شده است از افکارو ایده هایی که به دست آوردن آنها خیلی دور از دسترس به نظر می رسد و همین باعث شده است که نتوانید به خوبی روی کارهایی که دارید انجام می دهید تمرکز کنید. البته تلاش برای حفظ ثبات در کارتان دلیل خوبی برای این که بخواهید راه را به روی این افکار خود ببندید نیست، مگر این که ببینید کار به جایی کشیده است که نمی توانید مرز بین خیال و واقعیت را تشخیص بدهید. سعی کنید بین زندگی خصوصی و فعالیت های اجتماعی خود تعادل برقرار کنید و اجازه ندهید پرداختن به فعالیت های گروهی برای مسائل شخصیتان ایجاد مشکل کند و موقعیت شما را به خطر بیندازد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

در طالع بینی امروز شما آمده حتی بهترین نقشه ها و برنامه ها هم امروز نمی توانند ضامن موفقیت شما گردند، اما می توانید از آن ها استفاده کنید تا به معنی و مفهومی که می خواهید برسید. با قضاوت های منفی چیزی به دست نخواهید آورد، حتی اگر به اهداف تان نرسیدید نا امید نشوید. به جای این که با سرعت به سمت قله پیش بروید، بهتر است سرعت حرکت تان را تنظیم کنید. لزومی ندارد که زودتر از دیگران به مقصد برسید، در این مسیر فقط به فکر رشد شخصیتی خودتان باشید. برنامه ریزی کامل و دقیقی برای کارهایتان داشته باشید، احتمالات را در نظر بگیرید و مشغول شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما احساس می کنید که هیچ حد و مرزی برایتان وجود ندارد و می توانید هر چیزی که می خواهید را به دست بیاورید، اما از طرفی هم این نگرانی را دارید که مبادا شانستان در عملی کردن رویاهایتان خیلی سریع از بین برود. درست است که تنبلی به ضررتان تمام خواهد شد، اما به احتمال زیاد وقتتان خیلی بیشتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید. در هر صورت طی سه هفته آینده روزها خیلی سریع تر از آن چیزی که انتظار دارید خواهند گذشت و باید به درستی ولی بدون نگرانی و ترس بازدارنده از روزهایتان استفاده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 7 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که آن قدر درگیر موضوعات دوست تان شده اید که ماجراهای خودتان را فراموش کرده اید. باید بدانید که افکار شما هم به اندازه ی ایده های دیگران با ارزش و مهم اند. اگر اعتماد به نفس می خواهید باید آن را در وجود خودتان جستجو کنید و نه در افکار دیگران. حواس تان باشد که حقایق را به اشتباه برداشت نکنید، زیرا امروز به راحتی می توانید به مرز اشتباه کشیده شوید. اگر احساسات تان غلیظ شوند یعنی این که احساس جای عقل را گرفته است. برای این که به نتیجه برسید باید اول از همه به ندای درون تان گوش کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)