بازی Death Stranding اوایل تابستان 2020 برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود


بازی Death Stranding اوایل تابستان 2020 برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود

استودیو Kojima Productions به طور رسمی عرضه بازی Death Stranding بر روی رایانه‌های شخصی را تایید کرد و تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد. این استودیو ساعاتی پیش با انتشار توئیتی در حساب رسمی خود، از عرضه بازی Death Stranding برای رایانه‌های شخصی خبر داد و تاریخ انتشار آن را نیز اوایل تابستان سال آینده عنوان کرد. اگرچه جزئیات بیشتری منتشر نشده اما...

استودیو Kojima Productions به طور رسمی عرضه بازی Death Stranding بر روی رایانه‌های شخصی را تایید کرد و تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد.

این استودیو ساعاتی پیش با انتشار توئیتی در حساب رسمی خود، از عرضه بازی Death Stranding برای رایانه‌های شخصی خبر داد و تاریخ انتشار آن را نیز اوایل تابستان سال آینده عنوان کرد. اگرچه جزئیات بیشتری منتشر نشده اما مدت‌ها شایعات زیادی شنیده می‌شد که این عنوان اکشن ماجراجویی برای مدت زمان محدود در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 است و در نهایت برای پی‌سی نیز عرضه خواهد شد.

مخصوصاً زمانی که برچسب انحصاری بودن بازی Death Stranding برای کنسول پلی‌استیشن 4 در وبسایت شعبه کشور استرالیا پلی‌استیشن سونی برداشته شده بود و تقریباً تمامی طرفداران کوجیما اطمینان پیدا کرده بودند که اثر مورد انتظار او را در پلتفرم قدرتمندی همچون رایانه‌های شخصی نیز تجربه خواهند کرد. اگرچه برچسب “انحصاری برای PS4” بار دیگر در همایش گیمزکام 2019 برای بازی دیده شد ولی دیگر در آن زمان عرضه نسخه پی‌سی با مسئله “اما و اگر” وجود داشتن سر و کار نداشت، بلکه مسئله “زمان انتشار” بحث اصلی خبرگزاری‌ها شده بود.

اگرچه اکنون به طور رسمی می‌دانیم که مدت زمان آنچنان زیادی با تاریخ انتشار نسخه پی‌سی بازی فاصله نداریم اما به نظر باز هم سورپرایزهای دیگری در راه است. هیدئو کوجیما کارگردان و خالق این اثر چندی پیش قول رونمایی از “چیز خاصی” را در هفته بازی پاریس داده بود که از روز چهارشنبه 30 اکتبر شروع خواهد شد و تا روز سوم نوامبر ادامه خواهد داشت.

شاید بالاخره با تریلر مخصوص زمان عرضه بازی روبه رو شویم که کوجیما هفته‌هاست حرف از رونمایی آن را می‌زند؟ بازی Death Stranding در تاریخ هشتم نوامبر برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود و کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road، جرج میلر به تازگی در گفتگویی آن را “خارق‌العاده” عنوان کرده بود.

بازی Death Stranding اوایل تابستان 2020 برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شودبازی Death Stranding اوایل تابستان 2020 برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حادثه انفجار منزل مسکونی در میدان نامجو