موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع)» شیراز تا هشتم آبان در مشهد مقدس برپاست


موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع)» شیراز تا هشتم آبان در مشهد مقدس برپاست

استادی با بیان اینکه برای خدمتگزاران این موکب تنها جلب رضایت امام عصر (عج) اهمیت دارد، گفت: موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع)» شیراز که در خیابان مصلی مشهد مقدس مستقر شده تا هشتم آبان ماه میزبان زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است.

«احمدرضا استادی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با پایان یافتن همایش جهانی اربعین حسینی، همه نگاه ها به روز های پایانی ماه صفر و ورود کاروان های زیارتی و به ویژه کاروان های پیاده به مشهد مقدس دوخته شده است تا بار دیگر جلوه ای از حماسه اربعین حسینی، این بار در مسیر های مواصلاتی مشهد الرضا (ع) تداعی شود.

مسئول موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع)» شیراز در مشهد مقدس افزود: جاماندگان این حرکت عظیم جهان اسلامی این روز ها سعی می کنند تا خود را به امامی برسانند که به فرموده فرزندشان حضرت جوادالائمه (ع) «ثواب زیارت بامعرفت پدرم علی بن موسی (ع) در توس افضل تر از زیارت جد غریبم حسین (ع) در کربلاست که حسین (ع) را عامه و خاصه زیارت می کنند اما پدرم را شیعیان اثنی عشری.»

عضو هیئت امنای کانون فرهنگی و هنری «شهدای مدافع حرم» شیراز با اشاره به آغاز فعالیت موکب از سوم آبان گفت: موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع)» شیراز که در خیابان مصلی مشهد مقدس مستقر شده تا هشتم آبان ماه میزبان زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است و خدماتی نظیر ایستگاه چای، دمنوش، شربت و توزیع طعام را ارائه می کند.

موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع)» شیراز تا هشتم آبان در مشهد مقدس برپاست

رئیس هیئت امنای مسجد «امام جعفر صادق (ع)» شیراز خاطرنشان کرد: برای ما خدمتگزاران این موکب، در هر موقعیت و مکان هرکاری که انجام می دهیم، تنها جلب رضایت امام عصر (عج) اهمیت دارد و امیدواریم این قبیل اجتماعات عظیم معنوی زمینه تعجیل در ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم کند.

استادی خاطرنشان کرد: تمامی هزینه های این موکب از طریق خیرین تامین می شود و مشارکت کنندگان در برپایی نیز از اصحاب مسجد امام جعفر صادق (ع) شیراز و کانون فرهنگی و هنری «شهدای مدافع حرم» هستند.

وی با بیان اینکه محل اسکان و اطعام زائران نیز نیز دبستان «شهید مزینانی» در خیابان سرخس – کوچه 23 در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه هایی نظیر محفل عزاداری و نوحه خوانی، سخنرانی و توسل به ساحت مقدس امام رضا (ع) همراه با قرائت صلوات خاصه و زیارتنامه امام رضا (ع) نیز در ایام برپایی موکب برگزار می شود.

موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع)» شیراز تا هشتم آبان در مشهد مقدس برپاست

پایان پیام/130

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / احسان و سولماز زوج عاشق برنامه ماه عسل جدا شدند ! / عاشق ترین زوج ایرانی هم جدا...