4500 دانش آموز بسیجی ابرکوه در 100 مدرسه فعالیت دارند


4500 دانش آموز بسیجی ابرکوه در 100 مدرسه فعالیت دارند

یزد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: با سازماندهی چهار و500 نفر دانش‌آموز بسیجی در یکصد مدرسه علاوه بر تحصیل با هدف تربیت نیروی کارآمد و با رویکرد انقلابی و مأموریت‌های آموزشی و فرهنگی فعالیت دارند.

سرهنگ مهدی ابرقویی عصر روز چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ( ۷ الی ۱۳ آبان) در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در هرزمان به‌ویژه دوران هشت دفاع مقدس و نیز حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان و مأموریت‌های بسیج مایه افتخار نظام بوده و هستند.

وی با گرامیداشت یاد خاطره شهید فهمیده و شهدای دانش آموز اظهار کرد: دانش آموزان در کنار سنگر تعلیم و تربیت نقش بسزایی در مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمن داشته و دارند.

4500 دانش آموز بسیجی ابرکوه در 100 مدرسه فعالیت دارند

این مسوولنظامی ابرکوه با بیان اینکه دانش آموزان نخبگان ، سازندگان و مدیران آینده در سطوح مختلف نظام خواهند بود ، خاطر نشان کرد: این عزیزان سرمایه عظیمی برای رشد و شکوفایی جامعه اسلامی ایران هستند.

فاتحی با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و هفته گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: در این هفته شاهد برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی در سطح مدارس با همکاری آموزش وپرورش هستیم.

وی غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز ، مسابقات فرهنگی ، ورزشی ، شرکت در نماز جمعه، برگزاری یادواره ۵۰ تن از شهدای دانش‌آموز ، صبح گاه مشترک درمدارس ، اردوهای فرهنگی را بخشی از برنامه‌ها بیان کرد.

وی تاکید کرد: تبیین سیره و راه شهدا برای دانش‌آموزان و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام از اهداف ، برنامه ها و ماموریت های بسیج دانش آموزی است .

شهرستان ابرکوه ۲۷۵ شهید ،۳۳ آزاده و ۵۶۰ جانباز سرفراز ،۵۰ شهید دانش‌آموز و ۱۷ شهید فرهنگی در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز