سرویس HBO Max در ماه می 2020 به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد


سرویس HBO Max در ماه می 2020 به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد

استودیو WarnerMedia به تازگی در بیانیه‌ای تاریخ رسمی شروع به کار سرویس اشتراکی جدید خود، سرویس HBO Max را می 2020 اعلام کرد. سرویس HBO Max شامل محتوای کامل شبکه HBO به علاوه سریا‌ل‌ها و فیلم‌های جدیدی که به طور اختصاصی برای آن ساخته خواهند شد، خواهد شد. به طوری که این سرویس در زمان شروع به کار دارای بیش از 10 هزار ساعت محتوا خواهد بود که از داشتن...

استودیو WarnerMedia به تازگی در بیانیه‌ای تاریخ رسمی شروع به کار سرویس اشتراکی جدید خود، سرویس HBO Max را می 2020 اعلام کرد.

سرویس HBO Max شامل محتوای کامل شبکه HBO به علاوه سریا‌ل‌ها و فیلم‌های جدیدی که به طور اختصاصی برای آن ساخته خواهند شد، خواهد شد. به طوری که این سرویس در زمان شروع به کار دارای بیش از 10 هزار ساعت محتوا خواهد بود که از داشتن سریال‌های بزرگ شبکه اچ‌بی‌او همانند Game of Thrones و The Sopranos و سریال‌های جدید خریداری شده همانند Friends، South Park و Rick and Morty بهره خواهد برد.

شبکه HBO در حال حاضر دو سرویس استریم دارد؛ HBO Go که برای مشتریان دارای پکیج کابلی اچ‌بی‌او در دسترس قرار دارد و همچنین HBO Now که برای آن دسته از کسانی که به سرویس‌های اینترنتی علاقه دارند، مناسب است. در حالی که این دو سرویس تمرکز خود را برای نمایش سریال‌های حال حاضر HBO گذاشته‌اند، سرویس HBO Max پکیجی کامل‌تر و قدرتمندتر را ارائه می‌دهد. به طوری که نه تنها شامل تمامی محتوای کتابخانه‌ای این شبکه خواهد بود بلکه 31 فیلم و سریال جدید نیز در اولین سال شروع به کار خود پخش خواهد کرد و این مقدار در سال 2021 به عدد 50 خواهد رسید.

به علاوه باید محتواهای جدید خریداری شده و دارای مجوز که در برنامه‌های آتی این سرویس وجود دارد را نیز به موارد پیشین اضافه کنید. با تمامی این موارد می‌توان گفت که سرویس HBO Max رقیب جدید و سرسخت نتفلیکس، دیزنی+ و دیگر سرویس‌های اشتراکی استریم خواهد شد. تمامی جزئیات ذکر شده در این خبر حین ارائه مخصوصی که استودیو WarnerMedia در شهر بربانک ایالت کالیفرنیا برگزار کرد، ارائه شد.

اگرچه پیش از این گفته شده بود که این سرویس ماهیانه 16 تا 17 دلار قیمت خواهد داشت، اما در حقیقت قیمت اصلی آن ماهیانه 14.99 دلار، هم قیمت با سرویس کنونی HBO Now است با محتوای بسیار بیشتر. به همین خاطر به احتمال زیاد درصد بسیار بالایی از مشترکین کنونی سرویس‌های استریم HBO به سرویس جدید نقل مکان خواهد کرد. در انتها باید گفت کتابخانه محتوایی سرویس HBO Max شامل کالکشن کامل فیلم‌های سینمایی استودیو ژاپنی Ghibli (و دسترسی به انیمه‌های بیشتر در Crunchyroll)، سریال‌های دنیای DC همچون Swamp Thing ،Doom Patrol و سریال جدید Green Lantern از گرگ برلانتی نیز خواهد بود.

سرویس HBO Max در ماه می 2020 به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کردسرویس HBO Max در ماه می 2020 به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


« باید بیماران را در راهروهای بیمارستان‌‌ بستری کنیم»