یکسان‌سازی رویه‌ها و کاهش سلایق در ارایه خدمات؛ هدف سازمان بیمه سلامت


یکسان‌سازی رویه‌ها و کاهش سلایق در ارایه خدمات؛ هدف سازمان بیمه سلامت

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از ایسنا  ، سید عبدالرحیم ترابی با اشاره به اینکه اصل پرداخت به اندازه توان و برداشت به اندازه نیاز، در نظام بیمه‌ای باید بیشتر مورد توجه باشد، گفت: گسترش کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای، از تکالیف مهم حاکمیت و حقوق مردم محسوب...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از ایسنا

، سید عبدالرحیم ترابی با اشاره به اینکه اصل پرداخت به اندازه توان و برداشت به اندازه نیاز، در نظام بیمه‌ای باید بیشتر مورد توجه باشد، گفت: گسترش کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای، از تکالیف مهم حاکمیت و حقوق مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: مجموعه دستگاه‌های مرتبط با نظام سلامت، باید با تعامل و همکاری با هم به اجرای درست این تکلیف عمل کنند و پاسخگوی نیازهای بهداشتی و درمانی مردم باشند، بیمه به عنوان یک صنعت پشتیبان برای صیانت از حقوق جامعه و به خصوص در مواقع بحران، هنوز جایگاه لازم را ندارد.

مدیر کل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: در حال حاضر ۵۶۳ هزار نفر از جمعیت استان مرکزی، تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند. در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع سازمان برای ارائه خدمات به بیمه شدگان هزینه شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، ترابی گفت: طرح نسخه نویسی الکترونیک با هدف مدیریت هزینه‌ها و مصرف بهینه دارو به صورت پایلوت در شهر خمین اجرا شده که امیدواریم تا پایان سال در دیگر شهرهای استان هم اجرا شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط