درخشش دانش‌آموز گیلانی در جشنواره بین‌المللی خورشید تفلیس


درخشش دانش‌آموز گیلانی در جشنواره بین‌المللی خورشید تفلیس

رشت - ایرنا - کارن جمال امیدی دانش‌آموز گیلانی جایزه ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان (خورشید تفلیس) را از آن خود کرد.

گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان به ایرنا حاکیست، نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان این مطلب افزود: کارن جمال امیدی فیلم ساز نوجوان انجمن گیلانی دانش آموز پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک از مدرسه سماء لاهیجان جایزه ویژه جشنواره بین‌ المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان (خورشید تفلیس) را کسب کرد.

وی اظهار داشت: این فیلم ساز نوجوان، با فیلم کوتاه داستانی آخرین بازمانده از تولیدات انجمن سینمای جوانان لاهیجان ، جایزه ویژه دبیر جشنواره و مدیر مدرسه سینمایی پیشگامان تفلیس را به دست آورد.

وی خاطر نشان کرد: مضمون این فیلم کوتاه ، داستان انسان هایی است که در صف انتظار برای دیدن یک چیز با ارزش هستند.

موضوع اصلی این فیلم سه‌دقیقه‌ای اهمیت به درخت و محیط‌زیست است، بسیاری از مسائلی که بعضی از افراد از گفتن آن عاجزند را می‌توان در قالب یک فیلم کوتاه سه‌دقیقه‌ای یا پنج‌دقیقه‌ای بیان کرد.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان (خورشید تفلیس) با حضور نمایندگانی از ایران و بیش از بیست کشور جهان، بیستم اکتبر (بیست و هشتم مهرماه) در شهر تفلیس گرجستان به کار خود پایان داد.

گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی استان تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز