بازی Death Stranding – بیش از 70 نفر از گوریلا گیمز در توسعه نقش داشتند


بازی Death Stranding – بیش از 70 نفر از گوریلا گیمز در توسعه نقش داشتند

به نظر می‌رسد که استودیوی «گوریلا گیمز» (Guerrilla Games) تمام و کمال کوجیما پروداکشنز را در توسعه‌ی بازی Death Stranding یاری کرده است. بازی Death Stranding و نکاتی که پیش از خرید آن باید بدانید؛ قسمت اول بازی Death Stranding تا چند روز دیگر روانه‌ی بازار می‌شود و بررسی‌های آن نشان می‌دهد که اتفاقات بزرگی در راه است. کارگردان محبوب و کارکشته‌ی...

به نظر می‌رسد که استودیوی «گوریلا گیمز» (Guerrilla Games) تمام و کمال کوجیما پروداکشنز را در توسعه‌ی بازی Death Stranding یاری کرده است.

بازی Death Stranding تا چند روز دیگر روانه‌ی بازار می‌شود و بررسی‌های آن نشان می‌دهد که اتفاقات بزرگی در راه است. کارگردان محبوب و کارکشته‌ی این عنوان یعنی هیدئو کوجیما، در سال ۲۰۱۵ کونامی را پس از سال‌ها همکاری ترک کرد، استودیوی مخصوص خود یعنی کوجیما پروداکشنز را تأسیس نمود و Death Stranding را در طول تقریباً سه سال توسعه داد. اما این عنوان از کمک استودیوی دیگری هم برخوردار بوده است‌.

اگرچه مدت زیادی است که می‌دانیم Death Stranding با موتور Decima ساخته شده، همچنین به‌تازگی به لطف تیتراژ بازی دریافته‌ایم که بیش از ۷۰ نفر از کارکنان استودیوی گوریلا گیمز، سازنده‌ی این موتور، بر روی این عنوان کار کرده‌اند. کوجیما پروداکشنز تنها کمی بیش از ۱۰۰ کارمند دارد و همچنان این دستاورد بزرگی است که این استودیو در چنین مدت کوتاهی چنین عنوان عظیمی را ساخته، اگرچه از کمی کمک هم بهره برده است.

Death Stranding که اخیراً توسعه­‌اش به پایان رسیده است، در ۸ نوامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۱۷ آبان ۱۳۹۸ بر روی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد و اوایل تابستان 2020 نیز توسط شرکت 505 گیمز راهی پی‌سی خواهد شد.

بازی Death Stranding – بیش از 70 نفر از گوریلا گیمز در توسعه نقش داشتندبازی Death Stranding – بیش از 70 نفر از گوریلا گیمز در توسعه نقش داشتند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حادثه انفجار منزل مسکونی در میدان نامجو